對一個冇情人黎講情人節真系好悶>"<
由奇系我ed仲要返10個鐘頭工ge人
真系悶到爆.........
情人節ge節目就系返工返工再返工
就算我唔返工都一定唔會出街
因為見到d人一雙雙一對對自己一個人好慘= ^ =
幾時到我有男朋友一齊同我過呢.........
真系希望唔洗好耐啦>"<
一個非常唔開心ge情人節....希望下年唔好在系咁啦!!!
 ......(閱讀全文)