= = 大開眼介 ?
定 嚇鬼死我..
嚇死人啦... e + 先知咩叫勁人
一入場就比隊中國 嚇死左
勁到佢個死人頭
我淨係問「我地係咪入錯地方」
d衫又令..... 高 音到 爆炸
勁勁勁 啦 總之
相比下 男女拔水 就 差d 啦= = ''
跟住就係等..到底等左幾多粒中= = ?/
到我地上台啦..
兩個字 失敗
都唔知唱乜... 高高 音又走
我地又平平無奇
聶聶自己話自己走音= = 重要笑'' 打你?
算.. 預左 但係聽日重要返
見到d 外國人 好pro
佢地 比賽 去曬全世界咁齊
我地..差好遠呢 !!~
下年 重唱唔唱呢''
深思中...
山下智久 i love u ^^’’
miss u too!~
|