| 最後的星期二 |
朝早醒左
做完一要事後
由於太眼訓
加少少頭痛
所以決定唔返學
訓完覺
成個人舒服哂
都係時候找d野做下啦
雖然冇返學
不過放學仲要返去考ORAL
等我呀
願主保佑我
阿們
估唔到今年第一次ABS到最後都係要返學wo
是日星期二 應該都會係最後一次ABS
|
| 最後的星期一 |
一切都踏入最後階段
今個禮拜係最後既上課周
星期一
最後的宗教堂
最後的PE堂
都輕輕的過去了
沒有半點的水花 |
| 2007-01-29 |
第一個鬧鐘 --> 5:58am
第二個鬧鐘 --> 6:01am
第三個鬧鐘 --> 6:06am
第四個鬧鐘 --> 6:17am
四個鬧鐘 諗住點都起到身啦
點知到最後7:12先至起到身
不過都唔使搭的士
省返30蚊
下晝得返12個人上堂
又是輕輕的過去了
英文堂ms tand竟然問我
”打完齋唔要和尚”點譯英文wo
原來有人話左比佢知
於是就比左個日記佢睇
ms tang
你話會成日黎ga
去自修室
實在太好 太舒服啦
真係好好訓呀
又冇温到中史 |
| 睇十大,有收穫;不放棄,等知音 |
聽完十大中文金曲
係時候找返d新歌聽下啦
有d歌可能成日都有機會聽到
但係一直都唔知叫咩名
聽十大就可以比到個咁好既機會比我找返佢地出黎啦
今年最大既收穫係
原本陳慧嫻唱歌係咁好聽ga
係首首都咁好聽
仲要係同一個tone
單係把聲都搶哂分啦
完全唔需要用個心去唱(我唔係話佢冇用個心唱)
先天真係好重要
先天唔好既就要多加努力
要用埋個心唱
先有機會出頭
因為唔係個個都係知音
但係最重要既係
永不放棄既精神
等待一個兩個既知音出現 |
| 無啦啦 |
手機冇乜分鐘
諗住用屋企電話
點知無啦啦冇電wo
講左兩句就cut左線
諗住轉電話card傾啦
點知又無啦啦冇電
最後都係要用返就爆分鐘既手機傾
邊道有咁多巧合ga
好彩問題已經解決左
PS 原來啫頭會有意想不到既收穫ga wo |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 62 | »
|
|
| yamkam |
|
|
暱稱: Yamkam 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
:: 最新日誌 ::
:: 日誌分類 ::
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
:: 站內搜尋 ::
|