|
今日我諗有一個人一定好開心!!!
佢姓【方】的,,,
我諗大家都知邊個啦河,,,
唔知ge話,,
你可以係msn到問我..
>>>>>>3<<<<<<
今日我同雞仔哥哥,呀wong,呀朱哥哥,
"薑薑"仲有2位係雞仔哥哥d fd...打波
kaka...呀wong之前夢寐以求想見我bf,,
呀wing今日總"魚"可以見到我bf ge真人啦,,
仲有好多人見到的,,,
e.g=>雞仔哥哥,呀wong,呀朱哥哥,
"薑薑"仲有2位係雞仔哥哥d fd...啦!!
佢地果個都好出奇咁問:::
佢係邊個呀???
呵呵!!!!
好彩得呀wing同"薑薑"知佢係我bf姐,,
但如果呀wing同呀"薑薑"爆左出去ge話!!!
咁樣佢地就知嫁啦!!!!
希望呀wing同呀"薑薑"唔好爆出去啦,,,
唔好爆呀,,,,thx!!!!
我打左一陣波,,我就同bf走左!!
因為我驚bf會好"門",,
so,,,我地就走先!!!
kaka....
我同bf一行開d個球場,,,
我bf就即刻拖住我隻手,,
嚇屎我,,,我仲以為邊個人拖我隻手添,,
kaka....
我地答MTR番荔景,,上祖堯,,番小學探miss,,
點知,,d miss走鬼哂,,,無奈= ="
我地一見d miss走哂,,
咁我地就去左"文華"eat野,,,
食完之後,,,
我地就落左下面,,,個公園到,,坐...
戲"肉"黎啦,,
就住佢話要kiss呀嘛!!
咁我話吾呀嘛,,
我又話[不如我地上去買野飲啦,,我好頸"學"呀]
呵呵!!!= ="
我地飲完之後,,
佢話要kiss呀嘛,,
正當我們要kiss果陣!!
哈哈,,--"
嚇屎我,,!!大家知唔知我見到邊個呀??
我都知地估唔到嫁啦!!咁難估!!
我自己都唔信呀!!
竟然...比我見到,,
﹀
﹀
﹀
﹀
﹀
﹀
﹀
﹀
miss苗---苗慧珠呀!!!
果陣真係嚇親我囉,,
唉,,,我即刻走"老"!!!
好彩佢見唔到我姐,,
miss苗只係見到我bf姐,,,
嘩,,,,真係估唔到呢!!
kaka....
我等miss苗走左之後,,,
我先行番出黎..
唉,,,,
下次都係唔好係e個公園啦,,
我bf,,等我定一定驚之後,,
我地就"雞"續我地岩岩做緊ge野,,,
kaka...
我地今次係【利疊利】呀!!!
我同我bf都係第一次【利疊利】咋..
驚驚呀我!!!
我地仲kiss好多次添,,,
我仲支筆,,你果到寫字添
樣爆d字...
冇幾耐,,,
我就同bf落左紅地果公園仔,,,
我地又kiss了,,
我都有用支筆寫字添,,,
e d字仲樣過上面公園d字,,,
唉,,,不過算啦,,,
我都寫左啦,,,
你地下次可以去睇下的,,,
kaka.....
|