|
今日張文俊係到發神經wo,,,超no9囉!!係到拍臺,,佢
拍完之後,,佢自己仲要話痛wo,,,低能到爆....唉,,,
我就冇咁得閒係到睇戲呀!!!但,,,最難得我咁專心係
到做功課,,但係佢竟然係我最專心ge時候先發神經
,,,你有冇病呀???唉,,,超無奈,,咁我又無理由佢係
到罵緊人,,我仲係到屌佢咩,,,一講起個[屌]字,,我
先諗起,,張文俊味拍臺之前,,佢係比鄭小智屌先ge
,,,鄭小智真係有種呀!!!佢竟然係張文俊面前講【屌
你呀!!】勁呀!!!佩服佩服...跟住張文俊又比陳小達串
wo,,,一d反抗ge能力都冇,,,唉,,我真係"鄧"張文俊
慘呀!!!跟住袁小毅,,又笑張文俊wo,,張文俊真係低死
呀,,,鬼叫佢係我地班裹面整咁多野咩!!真係低佢比我
地班口才最好ge袁小毅笑呀!!!哈哈..等我又笑買一份
先..呵呵呵呵...kakaka""""
今日地理堂我因為頭痛,,so先發【wing彤,曉紅,余c】
皮氣,,sor呀!!我係冇心的!!希望你地原諒我!!!最啦屎個
一堂,,我地去左禮堂同買小食部果頭到,,布唔知咩活
動wo,,,無聊到死,,,,放左學之後,,我就去2a班門口到
等啊哥,,,等左一陣,,啊雞仔哥哥就黎左,,,啊雞仔哥哥
話黎接我地wo,,,好呀!!!happy中....到左練波ge時候..
唉!!miss擺明個心"片"得勁多啦!!!佢搞到我超無奈囉...
佢要我同d f.1仔一齊練買d機般功wo,,,超慘呀,,我冇
得跟大隊一齊練,,我都唔明點解只係比我同xxx同xxx
加買d f.1仔一齊練wo,,,而啊wing同買彤先可以跟大隊
wo,,,超無奈囉...唉!!!
我都係想係e到,,,
同番【wing彤,曉
紅,余c】講聲
sorry呀,,,,
sor,sor,sor,
sor,sor,sor,
sor,sor,sor,
sor,sor,sor,
sor,sorry!!!!!!!!
|