| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
巧痛唷~~  |
|
今日算是開心的一天,,,,
因為能同大家一齊玩..一齊傾計仔..有講有笑~
放左school之後..
我同鵬鴻姐同買彤姐落左紅地...
跟住彤姐聊我同佢隻秋wo...
kai的...我都唔打架ge..呵呵~~
咁我味比彤姐打一下塊面囉~~
彤姐好細力咁打左我一下..
點知..余c無啦啦又話打我一下塊面wo..
是但啦~~打一下姐...冇乜野ge...
鬼知余c勁大力打我塊面wo...
屌~~我比你打姐..
咁都唔洗咁大力呀!??
我酩好人比你打..你仲打咁大力....
當時我超無奈囉...
咁我味追番佢黎打囉...
追追下..彤姐又聊我同佢隻秋wo..
又係kai的...冇乜所謂啦~~彤姐叫到~~係
味??
咁我味同彤姐玩下咁囉~~
我同彤姐所謂ge玩..之後..
我就搵余c啦~~捕仇呀!!!!
咁我又同余c玩所謂ge玩囉~~~
笑死我啦...
彤姐成日係到聊我隻秋..超搞野~聊完我之後..
又淆到wo..又話自己冇講過wo..搞野!!
我地玩到去球場..咁我地玩完之後..
我地番番去紅地啦...
點知,,我無啦啦比毅哥習激wo..
佢用石頭打我.仲欠小小就整到隻眼了...嗚嗚!!
我又冇打過你..你竟然...唉~~
就係因為你..搞到我比佢地笑..慘~~
跟住買煙啦..食煙啦~~
跟住余c上完買野..落番黎..
俜落到黎話..
佢自己踩到香口交..
哈哈...超囉囉..我想話~~
佢整極都整唔乾淨隻鞋..笑到我仆街~~
跟住...唔知過左幾耐..
彤姐話要走wo...咁我同鵬鴻姐陪彤姐去答車..
乘機打番佢~~哈哈...我實在太聰明了..
嘩kaka~~
跟住彤姐走左之後....我同鵬鴻姐番去紅地攞書
包...走佬~~
|
| 刊登時間︰2006-11-17 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 179 | »
|