|
今日好慘呀...
冇堂可以訓!!!
仲有wo....
果條仆街錢乜春...
係到玩報串~~
正仆街黎嫁~~
報串比老苗聽..
我地介手..
仆街,,,
報串好好玩咩...
你老母呀!!!
你咩大嫁,,,
報串:::""
搞到放左school之前...
留哂成班女仔,,,
係班room到煩我地,,,
老苗仲要收買我把介刀,,,
我介手關你地叉事咩!??
我地比老苗話之後...
我同鵬鴻姐,,,
就落左紅地...
嘩~~~超多人wo,,,,
跟住,,余c話要剪頭髮..
so..叫左鵬鴻姐同買我去陪佢,,,
唉,,,無聊屎我啦~~
佢地有佢地係到傾計,,,
我有我自己係到發白日夢..諗其他野,,
到頭來,,都係得個悶字""
我悶到6點半到,,
跟住,,鵬鴻姐陪我去mtr答車番home..
跟住佢自己一個人行番去...
計繼陪余c佢,,,
|