|
sor呀,,大家我尋日冇打到日記,,係因為我尋晚太眼訓了,,so冇打到,,kaka..大家唔好嬲我wo,,,,,,,kk
尋日我諗我都算好開心ge一日掛,,,因為尋日可以出街,,事關,,我啊媽本身唔比我出的..但比我講服左,,呵呵..唉,,尋日本來冇人約我出街的...so我就同左光.東.wing.沈(岩岩識的).仲有3個係啊光d fd,,,去左青e打波(我答mtr去果陣,,我見到余c同好似3個f.1 ge女仔一齊..好彩佢地見唔到我姐..如果唔係都唔知點算..但我諗都係好似唔識大家咁行過呀)...好kai心呀!!尋日我都冇乜打到波..因為我小腿又痛啦!!(正pk呀..冇啦啦痛咩啊痛,,成日都係到痛,,好q煩呀!!)so我就係到堡煙,,kk...kai的...咁就冇啦包煙啦~~傻的,,,但我包煙都唔係得我一個人eat哂的,,光d fd.沉都eat到...-/\-"
到左4:30就走左..啊wing陪我..之後東同沉又話走.而光就話送我我地去答車...我地去左mtr,,我同啊wing係到傾計..走左5-6班車呀~~~而東同沉就一早就走左..跟住唔知到左=第幾班車..我係mtr見到莊wo...嘩.."下"q死啦~~冇啦啦走左個人買黎wo,,小呀.....跟住莊上左車走左..之後我同啊wing就答下一班車先走..我同啊wing傾左好多野唷..但大多數都係傾我d野ge...無奈""
番到home,,打比我老母..跟住比我老母媽叉囉..kaka,,,又係到罵我y咁遲先番到home...我都廢鬼事理佢呀!!
|