| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
好開心的一天  |
|
sor呀!!大家..
我前個幾日冇打到日記!
真係唔好意思呀!!
因為前個幾日d心情都唔係好好呀!!!sor呀.....
今日余c冇番到school<<<第一堂就係music堂..但嚴太冇番..so今日唔洗唱歌..good!!但今堂係錢乜春黎代堂呀!!so bad...唉!!冇野好do...上堂果陣超搞野!!光光係到勁唱歌..超好笑囉!!嘩kaka...跟住錢乜春叫我出去..問我入唔入番籃球ge事wo...唉~~好煩囉~~唔該!!跟住唔知過左幾多堂之後..到左I.S堂!上左4樓上堂!跟住亮同柄玩..佢地玩出火啦!!柄比對門整親~~勁爆血囉!!有好多人都話好恐怖..但因為太眼訓,,(連訓2堂囉~~)SO冇乜留意到...KAKA~~今日我總"魚"有eat到lunch啦!!但我都係eat左勁小就飽囉!!我家陣發覺我自己係kai的!!唉..算啦!!
到左放學!!雞仔.彤.wing佢地要練波!!但我同果個咩錢乜春講我11月先練波..so我今日冇練到波!!我留左係school冇耐..就同肥婆"so"一齊落荔景公園到,,一齊堡煙!!超正~~~我地落到去見到亮係到!!跟住亮問我謝火,,跟住我地就一齊堡~~好味道!!kaka..我eat左勁多囉!!我同肥婆"so"堡到5點到!!我地就走左..佢番home..而我就番school搵雞仔佢地..唉..仲味練完呀.我上到去~~唉~~等等下..佢地就練完啦!!kaka..好野!!跟住我地一齊再落去再堡過~~超正囉!!正正正...我地堡到6點3到啦!!我地先走~~
今日真係勁好ge一日囉...
|
| 刊登時間︰2006-10-13 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 179 | »
|