|
尋晚我通消呀..小見唷,,尋晚超悶wo,,我bf又去左黃金到bbq..bf同佢d fd又係通消呀!!我諗佢一定有睇日出嫁姐,,我都有睇呀!!雖然尋晚我同佢都冇乜點傾過電話,,因為佢話佢電話冇電wo,,是但啦!!佢尋晚都有打過2次電話黎ge,,咁都好呀!!有打過黎^_^!bf尋晚話聽日打比我陪我wo,,好呀!!咁尋晚又冇野做wo,,so我味同莊小風傾左一陣電話,,悶呀!!點知我同莊小風傾左冇耐,,佢禁燃錯制,,so佢cut左我線,,我當時,,超無奈囉,,無啦啦比佢cut左我線,,唉!!算啦!!e家罵佢都冇用啦!!都過左去落..我係味好大量呢!??嘩kaka...
今日我訓到3點"令"鐘到!!就起左身,,,今日我阿嬤超狼死wo,,開2臺麻雀呀!!仆街黎嫁!!搞到我冇得玩電話,,冇得開msn同人傾計,,我阿嬤仲要搞到我勁悶呀!!小..又噪wo,,頂!!正pk黎嫁<<<我自己整左d食物黎eat,,eat完之後,,我入我阿嬤間房,,睇tv,,悶到屎呀><"!到左5點鐘到,,我bf打黎比我..佢話佢自己岩岩番到home wo,,嘩,,唔係呀化""5點鐘到先番到home,,咁好呀.我都想呀!我都想我出街果陣,,可以咁遲先home呀!!- -"我同bf傾左ok耐啦電話,,我到傾到6點鐘到,,我要落街eat飯呀!!我唔想呀..我都唔想落街,,我更加唔想eat飯呀!!@@但我又唔可以唔落wo,,唉!!好慘呀><!我落左去都係eat左勁小野!!我見到果d野食超多油wo,,唉,,我一見到油我就唔想eat啦!!唉,,但又唔可以唔eat wo,,我唔eat ge話..我實比話姐,,算啦!!我就比d面佢地eat小小啦!!我eat左冇耐我就話飽唔eat,,我要上番去..唉,,好彩我阿嬤恨比我走咋,,如果唔係,,我即刻死比佢睇呀!!kaka...
|