|
唉....
尋晚超慘wo..
我尋晚訓到3點半,,
我無啦啦醒左wo...
唉,,,
跟住我諗住訓番啦!!!
小~~~
又訓唔番wo===
唉"""
好無奈囉...
咁我訓又訓唔到wo,,
咁我味唔訓囉<<
決定起身;;;
"7"牙,,洗面..
整早晨eat,,,
跟住又冇野做wo,,
咁我味開電腦囉,,
睇pplive>>>
無聊死啦@@
到左6點3到,,
關機,,"玩"3,,
著鞋,,番schoo..
唉,,
今日我答車,,
我又訓著左啦..
我仲以為又過左站添,,
"下"屎我,,
番左schoo,,
悶,,,,
今日上堂超眼訓wo,,
進光哥又上堂唱歌wo,,
嘩kaka~~
笑屎我啦!!
世屎堂又唔比人訓wo,,
大~~~~
好眼訓呀!!
有冇人可以help下我呀!!
我眼訓屎啦[[[
放左schoo,,之後
今日要練波的,,
嘻嘻!!
我請假,,吹"張"呀!!
打柒我呀呆!!
kaka....
到左5點到,,
我同泳彤姐,,走先..
今日有好節目,,
so番自己home,,
kaka,,
我答269m果陣時,,
見到泳彤姐,,
同第2個男仔一齊走,,
我唔知自己係味眼花啦!!
我睇到泳彤姐同果個男仔,,
拖手仔wo,,
嘩,,
泳彤姐,,你唔好打我呀!!
如果係真ge話,,
我唔係有心爆嫁!!
係冇心的,,係冇心呀!!
我e家好驚你呀!!
驚你打我呀!!
嘩kaka""
我番到自己home,,
見到勁多人!!
kaka,,全部我都識ge,,,
仲有我有時煩,,
有時好cute ge而生呀!!
車_____
今日我番自己home
ge源因係::
可以係花園到bbq呀!!
我好耐都味bbq啦!!
kaka,,
唉~~
勁多蚊呀!!
我一番到home冇耐,,
我就比蚊針左幾口啦!!
小__@@""
今日eat左勁小野!!
但又好飽wo,,,
我e家發覺自己係kai的!!
哈哈^^!
我bbq左冇耐!!
我又發覺自己又飽啦!!
真係快嫁姐!!
勁呢!?
嘩kaka~~~
入左home睇tv,,
但我睇左冇耐tv,,
訓左__= ="
勁無奈[><]"
嘻嘻~~
|