第四十一屆運動於4/2完滿結束,(真的是算完滿嗎?)
第一日既時候,有好多野發生左,由於第一日做野,唔知點,
所以好亂,但慢慢熟手之後,就覺得好易,
我開頭以為好難,但係做落先知係咁易嫁!
之後我地就開始分工,我`yo`慧`si一組,
yan2,美,yuki同vivi一組,呢個係我既意思,
因為我唔想見到yuki,所以就咁分組啦!
個兩日有D人因為冇去報到而被取消資格,
我見到佢地黎到但冇得比賽,覺得抵死,因為佢地唔去報到,所以冇得比賽
(好黑心?)而且有D人因為冇帶號碼布,所以俾鼎爺鬧到9彩
但亦都發生左好多好開心既野,
例如烈Sir返左黎,識到靚仔Chris...
唔知係咪我地呢屆畢業生當黑呢?年年畢業都冇好野發生,
六年級畢業因為SARS既關係,而冇得去畢業宿營,
今年就因為落雨就令到運動會冇左好多野,
好在唔係上年我做Caleb(嘉社)既社職員時發生,如果唔係都唔知點算呀!
祝大家響新年收多D利是,考試就順順利利,仲有就係身體健康!!!
|