今日放學前,聽到雨晴響度問我地班有邊個聽日唔返,
我竟然聽到起碼有10個人唔返,我當堂O左嘴,
如果我呀媽俾我唔返,我都想請假留響屋企好過返學,
宜家上堂只係響度hea,又唔係教書喎,只係得返Acc係教書,
都唔知返去有D咩意義,希望D日子會快D過啦,
如果唔係我都唔知返去有D咩可以做,
所以宜家個個都過得好悠閒~~