| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
UM..
|
|
今朝勁趕呀==...
返到去..發覺冇帶CH.8(MATHS)..
問隔離班借又冇WO..無奈=="
搞到MATHS要企..好采企1陣JA..
D卷都派得7788 LU..應該仲有EPA..
LUNCH*訂左M記...
因為KAGAMI要ON DUTY..
最衰都係林+俊 LA..叫佢調"更"又唔調WO..真係衰呀..
放學GE陣..個5 SIR都KID GA..
1定要人汁好D垃圾SIN走得..低能GE..
AFTER THAT*去左電腦室...
整果個乜Q賀卡...
BUT整極都整唔到..搞到POLIN好興..
THEN..去左買野..BUY完就回家..
|
| 刊登時間︰2005-12-08 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
SO COLD*
|
|
今日好凍呀..凍到唔想番學=="
起身..紮辮GE下好辛苦呀..
可能因為凍LA..都唔想郁..同埋隻手又僵哂..
落到街仲恐怖..隻腳凍到阿媽都唔認得LO=="
MISS MOK冇番..都OK開心LA..
BUT係阿MISS MA代堂..頂佢個肺ㄚ..
佢條8痴LAY..我地寫D意見關佢叉事咩..
佢又唔係我地班主任...理掂自己班先LA..
原本今日派埋中史GA..BUT個死人劉萍唔記得改我地班..無奈LO..
LUNCH*我地係到等紙巾LA..
C到個MISS..佢着得好怪..我地咪望左佢1眼LO..
點知佢走過泥話"乜我有問題..我見你地由頭望到落腳GE"
都低能GE..鬼叫你着得怪咩..
放學..去左霖屋企..
佢隻狗好得意呀..又乖WO..開頭都有D淆GA..
BUT之後都唔驚LA..BUT紙巾就驚到喊..
BUT最後都冇事LA..
返到屋企..都6點半LU..正呀..
因為有得打邊爐LO^^..
|
| 刊登時間︰2005-12-07 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
SONG*
|
|
POST左阿JAY首"夜曲"..好好聽呀...
髮如雪都係呀=]
髮如雪
歌手:周杰倫 | 作曲:周杰倫
填詞:方文山 | 編曲:林邁可
*狼牙月 伊人憔悴
我舉杯 飲盡了風雪
是誰打翻前世櫃 惹塵埃是非
緣字訣 幾番輪迴
你鎖眉 哭紅顏喚不回
縱然青史已經成灰 我愛不滅
繁華如三千東流水
我只取一瓢愛了解
只戀你化身的蝶*
#你髮如雪 淒美了離別
我焚香感動了誰
邀明月 讓回憶皎潔
愛在月光下完美
你髮如雪 紛飛了眼淚
我等待蒼老了誰
紅塵醉 微醺的歲月
我用無悔 刻永世愛你的碑#
REPEAT*##
@啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
銅鏡映無邪 紮馬尾
你若撒野 今生我把酒奉陪@
REPEAT@ | |
| 刊登時間︰2005-12-04 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
哈=] 考完試LU..
|
|
今日係最後1日考試LU...
朝早..11點幾返去補PHY..
THEN..考物理LU..
哈。。。完全唔識做LO..唔識做..
BUT我都預左..SO冇咩溫過書..
ENG.DICT&LISTENING..麻麻地LA..
BUT填字果份就死左..因為要用大楷寫..
BUT我冇用到==..
考ENG果陣..有個黃色女人係到...
佢又唔知自己肥WO..着件3突出個肚腩泥..核突==..
放學..原本諗住去霖屋企..
BUT佢唔得閒..要去咩中藥WO..
THEN..咪去唱K LO..
諗住叫埋阿WING去..佢話唔去WO(走寶)..
去果陣..個個好似癲左咁...可能考完試掛..
去到GREEN BOX..原來可以唱到8:00 WO..超正呀...
BUT我6點幾就走左LU..因為阿媽佢今晚要返工..
佢就地繼續唱...
SO要早D食飯..SO咪早D返去食飯LO..
返到HOME都7點幾LU..
|
| 刊登時間︰2005-12-03 11:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
死LA..
|
|
朝早11點幾..無LALA有人敲門...話送外賣WO..
BUT我心諗"我有叫外賣咩"...
咁岩電話響..係阿媽..原來係佢幫我叫GA..
好采佢識得打電話番泥..如果唔係就瘀皮=="
BUT點都好...都要THZ阿媽既^^..
食完..POLIN打泥..咪落去LO..
考BIO..唔識呀...因為淨係係到溫D W.S...
本書都冇咩溫過..有D問題唔識LO..
ENG真加恐怖...篇閱讀理解好難呀...
頂..PASSIVE VOICE又冇話要考WO..
搞到我冇溫..咪唔識LO=] 
好驚唔合格LO..
放學..行行下見到瑤同10V..隔離仲有個小弟弟TIM..
原來個小弟弟冇$搭車...返番屋企...
BUT我地又唔夠硬幣WO..SO幫唔到佢=]
仲有2日考完試..YAEH..
|
| 刊登時間︰2005-12-01 09:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 44 | »
|