yan0718
暱稱: YAN*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日 曆 -3-
 

2005 年 12 月 8 日  星期四

 

                 

UM..

 

今朝勁趕呀==...

返到去..發覺冇帶CH.8(MATHS)..

問隔離班借又冇WO..無奈=="

搞到MATHS要企..好采企1陣JA..

D卷都派得7788 LU..應該仲有EPA..

LUNCH*訂左M記...

因為KAGAMI要ON DUTY..

最衰都係林+俊 LA..叫佢調"更"又唔調WO..真係衰呀..

放學GE陣..個5 SIR都KID GA..

1定要人汁好D垃圾SIN走得..低能GE..

AFTER THAT*去左電腦室...

整果個乜Q賀卡...

BUT整極都整唔到..搞到POLIN好興..

THEN..去左買野..BUY完就回家..

  刊登時間︰2005-12-08 06:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 12 月 6 日  星期二

 

                 

SO COLD*

                

今日好凍呀..凍到唔想番學=="

起身..紮辮GE下好辛苦呀..

可能因為凍LA..都唔想郁..同埋隻手又僵哂..

落到街仲恐怖..隻腳凍到阿媽都唔認得LO=="

MISS MOK冇番..都OK開心LA..

BUT係阿MISS MA代堂..頂佢個肺ㄚ..

佢條8痴LAY..我地寫D意見關佢叉事咩..

佢又唔係我地班主任...理掂自己班先LA..

原本今日派埋中史GA..BUT個死人劉萍唔記得改我地班..無奈LO..

LUNCH*我地係到等紙巾LA..

C到個MISS..佢着得好怪..我地咪望左佢1眼LO..

點知佢走過泥話"乜我有問題..我見你地由頭望到落腳GE"

都低能GE..鬼叫你着得怪咩..

放學..去左霖屋企..

佢隻狗好得意呀..又乖WO..開頭都有D淆GA..

BUT之後都唔驚LA..BUT紙巾就驚到喊..

BUT最後都冇事LA..

返到屋企..都6點半LU..正呀..

因為有得打邊爐LO^^..

  刊登時間︰2005-12-07 05:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 12 月 4 日  星期日

 

                 

SONG*

POST左阿JAY首"夜曲"..好好聽呀...

髮如雪都係呀=]

髮如雪

歌手:周杰倫 | 作曲:周杰倫
填詞:方文山 | 編曲:林邁可

*狼牙月 伊人憔悴
 我舉杯 飲盡了風雪
 是誰打翻前世櫃 惹塵埃是非

 緣字訣 幾番輪迴
 你鎖眉 哭紅顏喚不回
 縱然青史已經成灰 我愛不滅

 繁華如三千東流水
 我只取一瓢愛了解
 只戀你化身的蝶*

#你髮如雪 淒美了離別
 我焚香感動了誰
 邀明月 讓回憶皎潔
 愛在月光下完美

 你髮如雪 紛飛了眼淚
 我等待蒼老了誰
 紅塵醉 微醺的歲月
 我用無悔 刻永世愛你的碑#

REPEAT*##

@啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
 啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
 銅鏡映無邪 紮馬尾
 你若撒野 今生我把酒奉陪@

REPEAT@

  刊登時間︰2005-12-04 06:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 12 月 2 日  星期五

 

                 

哈=] 考完試LU..

 

今日係最後1日考試LU...

朝早..11點幾返去補PHY..

THEN..考物理LU..

哈。。。完全唔識做LO..唔識做..

BUT我都預左..SO冇咩溫過書..

ENG.DICT&LISTENING..麻麻地LA..

BUT填字果份就死左..因為要用大楷寫..

BUT我冇用到==..

考ENG果陣..有個黃色女人係到...

佢又唔知自己肥WO..着件3突出個肚腩泥..核突==..

放學..原本諗住去霖屋企..

BUT佢唔得閒..要去咩中藥WO..

THEN..咪去唱K LO..

諗住叫埋阿WING去..佢話唔去WO(走寶)..

去果陣..個個好似癲左咁...可能考完試掛..

去到GREEN BOX..原來可以唱到8:00 WO..超正呀...

BUT我6點幾就走左LU..因為阿媽佢今晚要返工..

佢就地繼續唱...

SO要早D食飯..SO咪早D返去食飯LO..

返到HOME都7點幾LU..

  刊登時間︰2005-12-03 11:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 11 月 30 日  星期三

 

                 

死LA..

 

朝早11點幾..無LALA有人敲門...話送外賣WO..

BUT我心諗"我有叫外賣咩"...

咁岩電話響..係阿媽..原來係佢幫我叫GA..

好采佢識得打電話番泥..如果唔係就瘀皮=="

BUT點都好...都要THZ阿媽既^^..

食完..POLIN打泥..咪落去LO..

考BIO..唔識呀...因為淨係係到溫D W.S...

本書都冇咩溫過..有D問題唔識LO..

ENG真加恐怖...篇閱讀理解好難呀...

頂..PASSIVE VOICE又冇話要考WO..

搞到我冇溫..咪唔識LO=]

好驚唔合格LO..

放學..行行下見到瑤同10V..隔離仲有個小弟弟TIM..

原來個小弟弟冇$搭車...返番屋企...

BUT我地又唔夠硬幣WO..SO幫唔到佢=]

仲有2日考完試..YAEH..

  刊登時間︰2005-12-01 09:33 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]