yan0718
暱稱: YAN*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日 曆 -3-
 

2005 年 11 月 28 日  星期一

 

                 

口矣*

 

琴日係到溫EPA同MATHS溫死人LO..

朝早*起身溫多次==..

THEN...11點幾上左POLIN屋企...

因為有份因式分解既W.S..佢冇=]

因為我之前留堂..SO我咪有LO..

早左返SCH..返到去食野...

因為成朝都冇食野..勁肚餓=]

考EPA*麻麻地識咋==..

但MATHS 1定肥梗LA..因為勁多唔識LO..

唔知點解越做越興..無奈=]

考完*去揾方LINGLING..BUT不在..

咪上去揾POLIN LO..因為佢要搵劉萍..

咁岩又見到霖佢地..原來佢地搵張SIR..我們咪1齊聽埋LO..

4:30到仲未講完...BUT我地企到好攰==..

同埋仲要過盈豐TIM..咪走先LO..

返到屋企都5點半LU..

  刊登時間︰2005-11-29 09:46 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 11 月 26 日  星期六

 

                 

STAURDAY*

今朝早..晨咁早起身..

BECAUSE要出去做D野..

下晝*就同POLIN仲有我阿妹出左去市中心LA..

諗住..BUY鞋LA..BUT間野汁左WO..失望==..

其他果D鞋都唔靚..SO咪冇買LO..

我諗都係要遲D出去買先得..

POLIN去左買冷LA..因為佢要織頸巾..

THEN..上去佢屋企LA(我阿妹都有去)..

因為佢要我阿妹教佢織頸巾...

*今晚要溫MATHS同EPA..

口矣..MATHS都唔識..都唔知點好..

  刊登時間︰2005-11-26 05:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 11 月 25 日  星期五

 

                 

TODAY*

                                               

今日都係EXAM呀..

係考CHEM同中文LISTENING..

CHEM有成25題MC..低能既..都佔左50分LA..

BUT後面個PART..就唔係好識LO..

LISTENING都OK LA..BUT有好多字唔識LO..

考完..仲有成15分鐘...

諗住去搵方LINGLING LA..點知佢又唔係到==..

THEN..去左RAM屋企..

班友仔好衰..有野又唔比我地食WO..

都係SIMON好人..佢比糖我地食^^..

佢地又衰..淨係係到打牌..唔理SIMON佢..

搞到佢自己1個係到彈琴..

之後..4點幾走...陪POLIN去郵局寄野...

THEN..咪歸家LO..

  刊登時間︰2005-11-25 06:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2005 年 11 月 24 日  星期四

 

                 

考ORAL*

 

今日返10點幾..因為要考ORAL LO..

個老師係方LINGLING..搞錯呀.\/.

點會搵番教我地ENG個老師GA..

到我個陣..我唔知自己做乜..

開頭既陣..係到笑==..

方LINGLING望住我..好無奈呀...

考完..落CANTEEN..4個之中..我最慢..

仲要成2粒鐘SIN考第2科..

諗住去RAM屋企LA..點知佢地無反應..

AT LAST..仲走左TIM..=="

THEN..我地咪去M記LO..

返到泥..仲未開考..坐係CANTEEN到..

考中文綜合能力..原來係作文==..

聽日考CHEM同中文LISTENING*

  刊登時間︰2005-11-24 04:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


100*

 

1)你既英文名有幾多個字? 3個..
2)最鐘意你個名裡面邊一個字? 3個字都愛呀`
3)有冇染髮? 想染呀..BUT學校唔比LO..
4)出街會唔會JEL頭? 1時時LA..
5)有冇電髮? 想電呀..BUT E家D頭髪都唔夠長AND學校唔比LO..
6)驚唔驚行雷閃電? 都OK驚GA..
7)鐘意化妝嗎?  中意...
8)有冇酒粒? 冇`..
9)沖涼會唔會唱歌? 唔會` 因為好8痴LO..
10)驚唔驚小昆蟲? 都驚GA..
11)多數去7仔定OK? 7仔...

12)每日有冇飲夠8杯水? 唔夠`1日3杯都唔知有冇==..

13)出街用咩袋? 唔定GA..睇情況LO..BUT最梗要拎$$$`
14)睇開咩雜誌?MINI或者FASHION&BEAUTY....***
15)買衫係咪睇牌子? 1時時LA..BUT有時靚咪買LO``
16)想唔想做公主/皇子? 做咩都無所謂啦`!!    最重要係開心..開心就乜都得啦
17)鐘唔鐘意細路仔? 都OK中意`
18)最近聽到既係咩歌?小池D歌..
19)最能夠表示到你依家心情既歌?
        1生何求``*
20)有邊首歌會令你覺得討厭? 希望`!
21)最想睇邊套戲? 有呀..HARRY POTTER呀..BUT未上==.. 
22)最近期睇既戲係咩?FORGET左`
23)你覺得最好睇既MV? WAT既MV..小池好型呀..
24)覺得屋企人比任何人重要?
  下..唔知呀..MAYBE掛..
25)屋企人了唔瞭解你? 瞭解`特別係阿妹佢..

26)重視朋友定情人,點解? 2者對我都重要..我諗..
27)係咪一個樂意為朋友解決煩惱既人? 哈。。我唔知..
28)寧願有一個知己定十個朋友?10個朋友掛`

29)講出三個你最重視既朋友:4個LA`
   KAGAMI`POLIN`YI`紙巾
30)第一個比你既感覺係? 成日都哈哈大笑LO..
31)第二,四個比你既感覺係? 白癡LO..
32)第三個比你既感覺係? 都有少少 白癡GA..
33)喊既原因多數為乜?  E家好少喊LU‵
34)為咩事僧你依家最僧既人?
      我最憎既人`都唔知去左邊LU..
35)有冇出賣過人? `有呀`小學個陣..諗返自己都應該有唔岩GE..
36)如果有,果個人知唔知? 佢好似知`
37)如果要係你同好朋友既感情加一個期限,你希望係? 永遠`FOREVER.

38)一生既挈友出現左未? 吾知呢`
39)一日最少*傾幾個鍾電話? 1時時`返學既日子..多數吾會傾LO..
40)多數同你傾電話既係邊個? POLIN`
41)最難忘既一個生日會,做左D乜? 好似係2年班..BECAUSE收左15份禮物..未試過
42)有咩人黎同你興祝? 好多..多謝你地`!
43)你影過既貼紙中,有幾多張你係V字手勢?       好似冇BO..

44)貼紙相既背景通常係咪你加? 係`
45)同你影得最多貼紙相既朋友係? 冇數過..

46)講出三個令你用xanga既原因:唔用..
47)想xanga加多一個功能,你想加咩? 吾知`
48)邊個成日黎你既XANGA留言? 冇`
49)有冇諗過自己作XANGA既100題問題?      冇`自己作咪搵自己笨LO..

50)估下呢份100題問題加埋有幾多字?
     吾中2估` 無聊
51)你依家最希望擁有既野係乜? 時間`$$
52)睇電視既時間多D定玩電腦既時間多D?
    玩COMPUTER`
53)有冇為自己設立一個時間表? 有唸過GA`  無實行喳MA!
54)鐘唔鐘意住緊呢一區? 唔中2`

55)覺得自己係邊方面有天份? 冇意見..
56)搬過幾多次屋? 2次`
57)電腦有冇試過中毒? 有`
58)出街食飯多定係屋企食飯多?夜晚多數都係HOME`
59)ICQ用咩板本? 2005`
60)會為自己既前途做D咩? 冇諗過==..
61)細個有冇玩過口水波? 冇`
62)細個有冇諗過做護士/老師,警察/
        消防員? 有..TEARCHER..
63)細過有冇收集過貼紙? 有`
64)識唔識打麻雀? 識`
65)有冇願望係由細到大都希望既,如果有係乜野? 有呀..BUT唔講..

66)長大之後希望自己會係個點既人?希望自己有成就..
67)你目前最珍惜既野係乜? 有好多GA..
68)LOTITA同COSPLAY,會揀? 會揀NANA..卡=]
69)出街多數想行下定係有目的? 有目的`
70)出街多數自己一個定同朋友?
  自己1個不如訓教`
71)身上有冇咩特別既胎記? 有呀..BUT除左POLIN佢地AND阿媽知..應該冇人知..
72)最近令你開心既事係咩?咪係..BUT好似冇==..
73)最近有咩事令你傷心?擔心成績..

74)第一次飲波子汽水係幾時? 6年班`
75)鐘唔鐘意有親戚住係你屋企? 睇下邊個啦..
76)鐘意咩類型既人?
 玩得笑得傾得`唔會呃我既人..
77)覺得男仔做咩係最可愛? 認真個樣`
78)有冇試過對人一見鐘情? 冇`
79)暗戀既人要離開香港,會唔會向佢表白?會..
80)係街上面見到靚仔/女,會唔會主動識人?   1定唔會`咁樣衰...
81)覺得女仔最少要幾高先叫標準? 5尺5
82)覺得男仔最少要幾高先叫標準?5尺7
83)接唔接受到自己既另一半食煙? 唔係太接受到LO..
84)有冇或者願意為自己鐘意既人改變自己性格?=]
85)如果有得比你揀,刻骨銘心定天長地久?
   天長地久`
86)依家係單身定有伴侶呀? 梗係單身LA..

87)邊一科令你感到煩惱? 數學同電腦`
88)上堂無聊會唔會畫公仔或者寫歌詞? 會`
89)有唔識既字會唔會查字典? 會或者問人囉..
90)你既功課有幾多%係抄哂黎? 多數都抄GA..

91)覺得返學係樂趣定痛苦?    起身個下咪痛苦LO..

92)考試前幾耐先溫書? 前1日`
93)如果有得比你改戲飛既價,你會改? 唔駛$`
94)如果比你開一間店,你會開? 遊樂園`
95)如果你係一個收藏家,你會收藏d乜?
    BLYTHE*小池*HELLO KITTY*

96)如果世界上有一樣野消失,你希望係?某D衰人LO..
97)對於經常出夜街既人有咩感覺? 冇感覺..

98)對於化濃妝既人有咩感覺? 吾係好好LO`
99)對於染金毛有咩感覺? 有FEEL`
100)對於艾笠I U BOY『Z有咩感覺? 2名8痴LO..

答完LU****************

  刊登時間︰2005-11-24 09:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]