yan0718
暱稱: YAN*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日 曆 -3-
 

2006 年 4 月 22 日  星期六

 

                 

100*

食物篇::::

1 ]鐘意甜酸苦辣邊樣 :: 少少甜帶點酸辣
2 ]鐘意食乜野糖果 :: 朱古力 & 糖
3 ]去許留山多數會叫咩食 :: 好少去許留山
 4]鐘意食乜生果 :: 蘋果=]
5 ]鐘意食邊隻方包 :: 咩都得,,,一定要第一塊包皮
6 ]鐘意邊隻味o既珍寶珠 :: 士多啤梨=]
7 ]鐘意QOO邊隻味 ::橙=]
8 ]鐘意QOO西柚汁邊隻 :: 咪西柚LO...
9 ]明治朱古力橡皮糖鐘意邊隻味 :: 士多啤梨
10 ]果汁糖鐘意邊隻味 :: 冇乜所謂
11 ]用ICQ幾多年 :: 好似3,,4年級開始
12 ]用邊間上網公司 :: 網上行’’
13 ]主頁係咩 :: YAHOO
14 ]用MSN幾 :: MSN Messenger 7.5
15 ]用乜野中文輸入法 :: 速成
16 ]電腦咩牌子 :: PACKARD BELL
17 ]WINDOWS幾多 :: WINDOWS XP
18 ]KEYBOARD咩色 :: 藍白色的
19 ]MOUSE咩色 :: 同上
20 ]主機咩色 :: 同上

電話篇:::::
21 ]手機咩色 :: 黑
22 ]手機咩型號 ::唔記得=]
23 ]手機號碼咩字頭 :: 9
24 ]屋企電話咩色 :: 白色,,藍
25 ]屋企電話放響邊忽 :: 廳,,爸媽房
26 ]屋企有幾部電話[計埋手機] :: 7部
27 ]有冇用手機繩 :: 冇
28 ]長定短定公仔 :: ///
29 ]想唔想換機 :: 想
30 ]如想..邊部 :: SONG既WALKMAN系列

學校篇:::::
31 ]讀邊間學校 :: TTC
32 ]學校響邊區 :: 屯門
33 ]FROM幾 :: 3
34 ]班房響邊層 :: 5樓
35 ]咩室 ::504
36 ]坐邊個位 :: 門口數過去第2行最尾
37 ]響學校有咩職位 :: 冇
38 ]LUNCH多數去邊 :: 唔定
39 ]附近有幾多間中學 :: 嗯``4至5間
40 ]鐘唔鐘意呢間中學 :: 1般般LO..

屋企篇:::::
41 ]屋企有幾多人 :: 5
42 ]兄弟姐妹 :: 阿妹...細佬
43 ]呀媽做咩 :: 係工廠做
44 ]呀爸做咩 :: 地盤
45 ]你做咩 :: 好學生乖學生...KA=]
46 ]屋企響邊 :: 屯門
47 ]住幾樓 :: 25樓
48 ]有冇LIFT :: 有
49 ]一層有幾多個單位 :: 唔知
50 ]有冇自己一間房 :: 冇...同阿妹1間

最愛篇:::::
51 ]卡通人物 :: HELLO KITTY
52 ]顏色 :: 粉紅
53 ]季節 :: 夏冬
54 ]科目 :: 中文
55 ]偶像 :: 小池
56 ]天氣 :: 暖暖的__可以穿長袖衣服
57 ]歌曲 :: 我的心意
58 ]形狀 :: 冇乜特別
59 ]食物 :: 雪糕
60 ]人 :: 咩人呀???

朋友篇:::::
61 ]最FD的 :: KAGAMI,,YI
62 ]最會向佢講心事的 :: FD
63 ]最形影不離的 :: KAGAMI,,YI
64 ]最了解你的 :: 自己
65 ]最開朗的 :: JAMIE
66 ]最斯文的 :: 朋友中好少斯文人``
67 ]最靚的 :: YI
68 ]最可愛的 :: 哈...唔知
69 ]最白痴的 :: SOR,,係NO個正常’’
70 ]最醒的 :: 嗯,,,KAGAMI

愛情篇:::::
71 ]而家有冇拍拖 ::冇
72 ]拍過幾多次拖 :: 嗯...1+1=2
73 ]幾歲初戀 :: ///
74 ]有冇刻骨銘心過 :: YES AR=] 
75 ]會唔會天長地久 :: 之後拍可能會
76 ]最長拍過幾耐 :: ///
77 ]最短 :: ///
78 ]鐘意過幾多個人 :: 由細到大??
79 ]愛過幾多個人 :: ///
80 ]拒絕過幾多個人 :: ///

個人篇:::::
81 ]生日 ::18/7
82 ]幾高 :: 16幾LO...
83 ]幾重 :: 秘密=]
84 ]幾歲 :: 16
85 ]長頭髮定短頭髮 :: 長
86 ]頭髮咩色 :: 黑
87 ]眼珠咩色 :: 黑
88 ]皮膚咩色 :: 健康
89 ]扎唔扎辮 :: 想唔紮...但唔得
90 ]用唔用頭飾 :: 冇

衣著篇:::
91 ]冬天鐘意著咩衫 :: 長3...
92 ]褲呢 :: 牛仔褲
93 ]夏天鐘意著咩衫 :: T-SHIRTS
94 ]褲呢 :: 牛仔褲
95 ]鐘唔鐘意著背心 :: 都OK
96 ]短褲呢 :: 都OK
97 ]冬天鐘意著咩鞋 :: ADIDAS...ALL STAR
98 ]夏天呢 :: ALL STAR
99 ]買衫買咩色多 :: 彩色,,,或1D淺色LO..
100 ]咩色買最少 :: 紅

  刊登時間︰2006-04-22 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


Endless Story

伊藤由奈...Endless Story

呢首歌真係好好聽..

日文歌詞:

If you haven’t changed your mind
ヮУИフДЮヨフк Tonight
強ポнヤЁИ疲оヰЛ
幼リミヰЛ
Every time I think about you baby
今Зл言ベн I miss you
It’s so hard to say I’m sorry
ヰЁベУ誰ボЛヰдラёЗム
ビЗヰЛヰдИ 歌フヰフヤЛ歌ф
終слЗフstory 続ムヤЛ輝マИ
Always 伝ベヰフ ルヴЁ永遠И
Memories of our time together
消ユЗフЕヤЛбб don’t go away
ビヰヰボム溶モヱヨД 確ボднЛ
優ヨユЛヨルム ヤЛ胸ИХпポヴДム
切ЗフЮЖИ I’m missing you
重Кヰ手 離ユЗフЕ
ヰЁベУ簃嚂Qл еプ一度
ビЗヰЛヰдИ 歌フヰフヤЛ歌ф
終слЗフstory 絶ベ間Зフ愛ヨユЕ
tell me why 教ベДкルヴЁ永遠И

中文歌詞:

If you haven’t change your mind
想要你在身邊tonight
早已疲倦了的逞強  曾經太過年少
everytime i think about you baby
直到現在才能說出口
I miss you.it’s so hard to say i’m sorry
**不為任何人 只為你 唱這首歌  永不完結的story
延續在這光芒之中
Always想要告訴你  直到永遠.**
Memories of our time together
不要忘記留在此刻  Don’t go away  用溫暖融化
只為了確定  點滴的溫柔  泛起心中的漣漪
如此痛苦地  I missing you
握緊的手不要放開如果可以 
希望再次為你唱這首歌
永不完結的Story  從未消逝的想念
Tell me why  請告訴我直到永遠
 

  刊登時間︰2006-04-22 04:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


無聊...

今日好8痴呀...

因為比果個19號紳左...又話返9:00喎...

頂...點知沿路行返去...都冇咩人...以為可能唔洗返LA...

點知返9:30喎...無奈...搞到係CANTEEN坐....

個咩TSA好無聊呀=]

嘩...有D人穿到勁核突LO....係到扮哂CUTE咁...

嘔死...好心LA...唔好再咁核突LA...阻左個地球轉...

  刊登時間︰2006-04-22 04:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2006 年 4 月 21 日  星期五

 

                 

反思..

好耐冇寫日記LU...都有N咁耐....

全因為1個字"懶"LO...

E家覺得自己1返學就掛住做功課... 

口矣...覺得自己真係懶到出汁呀...

因為返到屋企咩都唔做...都冇辦法LA..已成習慣...

  刊登時間︰2006-04-21 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2006 年 4 月 10 日  星期一

 

                 

補打*

9/4*

今日係KAGAMI既生日...HAPPY BIRTHDAY...

因為KAGAMI今日同佢家姐去OCEAN PARK...

所以我地琴日同佢預祝先....好開心呀...

講返琴日先...

10:00起身....唔夠時間呀=="下次都係要早D起身...

THEN*搭58X...去西9龍踩冰...有我LA,,KAGAMI,,YI,,JAMIE,,BECKO &陳C婷...

YI又話唔識WO...去到鬼咁快溜走左....

得返我同KAGAMI &陳C婷係到狂咁黏住條柱....

真係好恐怖呀....我跌過1次...好彩BECKO佢稱1稱我...先冇咁痛...THZ BECKO*

JAMIE同KAGAMI就慘D...

溜到3:00到...去M記食野...

P.S*溜冰以後都咪搞我=="

THEN*搭MTR過尖沙咀...行HARBOUR CITY...

我同YI買過塊ANNA SUI既塊鏡比KAGAMI...塊鏡好靚呀=]

我地係玩具反斗城玩左好耐...又影相...好好玩呀=]

行完...YI帶我地去見佢大哥...

THEN*搭車返屋企...好累呀=]

返到屋企...食PIZZA...好好味呀=]

睇15/16 &王子變青蛙...

12:00同KAGAMI傾電話...傾左都OK耐...

但傾傾下我眼訓...SO收線LU...

P.S*有D人收左人地份禮物,,,就應該送返比人LA...唔送真係好CHAEP雞同賤格LO...

  刊登時間︰2006-04-10 12:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]