yan0718
暱稱: YAN*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日 曆 -3-
 

2006 年 7 月 15 日  星期六

 

                 

2006-07-15

哈哈=]

  刊登時間︰2006-07-15 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


2006-07-15

 比NANA點了 ~

有冇試過
1)試過因為一個人哭嗎?   有
2)咁為邊個喊得最多?       之前既佢...        
3)有冇試過HURT過人地丫?  都有掛..
4)咁HURT過幾多人呢?      唔知==
5)有冇試過玩弄感情?         1定唔會
6)玩過邊個GE感情?              NO=]
7)你試過愛上朋友的戀人嗎?         冇
8)有冇試過同自己唔中意GE人拍拖?    NO=]
9)有冇試過心痛/心碎?        都有既T^T
10)試過愛一個人愛到很深嗎?      深呀??深到點呀??
11)你試過暗戀人嗎?         有
12)你試過怕愛上人嗎?       唔知==
13)你試過比人暗戀嗎?     都話係暗戀洛...咁我又點會知呢
14)有冇試過唔理人感受?      應該有
15)有冇試過講大話?         有
16)有冇試過做過D野後悔丫?        SURE LA=]
17)有冇試過介手or自殺?            傻既


誰令你..!?
18)誰曾經令你心動?   某一個人
19)誰把你弄哭?   都係那個人
20)誰令你心痛?    佢@@
21)誰可以令你改變?   改孌D咩呀??
22誰可以令你感動?    FD
23誰曾令你感到失望,無奈?      曾經FD過既人
24)誰曾令你覺得煩厭?            E家冇LU..
25)誰令你放下尊嚴?     暫時冇
26)誰曾令你失去自尊?             冇
27)邊段愛情令你拍得最耐?       WHAT???
28)邊個吻令你最懷念?  關你鬼事
29)邊段情令你最不想失去?    暫時冇
30)邊個令你變得成熟?     哎呀...好煩呀
31)邊個令你失去自由?       NO=]
32)邊個令你有諗過結婚?     下.....

關於你..!?
33)而家有冇拍緊拖?     冇喇=V=
34)你是個執著既人嘛?     唔算係既
35)你自我中心嗎?     應該唔係
36)你會唔會主動幫人架?     當然會...哈 

37)你係咪一個好情人?      哼...我點知呀
38)你係一個好既聆聽者嗎?      自問係掛
39)你會為情人而跟朋友吵架嗎?    未試過
40)你暗戀人會唔會同人講架?     多數唔會
41)你信唔信一生一世既愛情丫?     信既
42)你日日同邊個傾電話?     都唔係日日傾架,,,多數同WING,,KAGAMI或YI
43)對第三者既睇法?    破壞人地幸福既人
44)最憎自己咩?           懶同埋覺得自己好受人影響
45)會唔會做人第三者?      1定唔會!!
46)你會唔會將悲傷掩飾唔比人知?      1時時  
47)床上有同邊個既合照?      阿MI佢地,,爸爸&MAMA,,同去DISNEY D相
48)長期目標?      要讀好D書
49)而家最掛住邊個?   哈哈..

你d朋友..!?
50)你最信任的是?   做得FD既都會信任
50)你最搞笑既朋友?     KAGAMI
52)你最可愛既朋友?     個個都可愛
53)你最肥既朋友?     肥瓜
54)你最輕既FD?       哈...個個都差唔多
56)你最靚女既fd?    好多都靚BO
57)識得最耐既fd?  阿MI,,小學2年班就識 
58)邊個FD最清楚我?    唔係好知
59)呢排同邊D朋友傾得最多TEL?   WING & KAGAMI

你最近..!?
60)最近同邊個朋友傾過電話?     WING
61)最近晚晚同邊個煲粥?     琴晚同KAGAMI
62)最近搞緊嘜?      冇
63)最近同邊個出過街?  阿妹
64)最近去過邊度玩?  市中心
65)最近同邊個CHAT ICQ MSN?   細蝦
66)最近同過邊D人食飯...?     屋企人
67)最近想做咩?     1大班人去玩     
68)而家想食咩?         唔想...好飽
69)今日幾月幾日?    7月15日  
70)而家幾點:?    14:26PM
71)寫出對點你既人五個印象?     有時都幾好人既...講野直接...有義氣...諗唔到LU
72)佢同你既關係?     FD  
73)佢對你做過D咩事最令你難忘?    係KAY既忠實FANS
74)佢對你講過D咩令你最難忘?      叫我開心D
75)有咩想同佢講?     哈哈...你係衰人...1定要我做呢份咁煩既野
76)你覺得佢有咩優點?  識得體量人
77)最近愛上邊個SINGER?     WAT
78)覺唔覺得個遊戲好煩?    幾架=V=
79)最近同朋友既關係有冇疏遠?     冇啦
80)點名比幾個有緣人?   是但LA...中2既可以做架...因為我覺得呢份野好煩...

 

 

 

終於做哂LU...NANA你開心LA..攰死==

  刊登時間︰2006-07-15 02:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2006 年 7 月 14 日  星期五

 

                 

2006-07-14

頂...阿妹佢又同我爭TEL用...

妖,,,好炆呀

  刊登時間︰2006-07-14 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


2006-07-14

頂...FLL都變態架...以為自己大哂呀???

我唔中2做服務...關你鬼事咩....

我係唔中2做呀...你吹呀....好彩老豆佢撑我姐

下晝..同阿妹出巿中...搭車見到KC....好無奈=="

之後行行下見到林克聰WO..佢同我SAY HI

我都唔知比咩反應佢好...咪HI即刻走LO

  刊登時間︰2006-07-14 08:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 

2006 年 7 月 12 日  星期三

 

                 

2006-07-12

哈哈...個GAME好好玩呀..又剌激

  刊登時間︰2006-07-14 08:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]