| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-09-29
|
|
放學又留低做壁佈=_="下個禮拜又要...真係O MY GOD喇
好憎D人係到扮勤力LO..平時MISS唔係到...又唔留係做喎
但MISS係到就留低做喎..勁CHEAP雞LO..乞人憎
原來MISS PO都幾好人@@..做壁佈果陣佢請我地食野..同埋佢仲幾好傾TIM
HANNAH好衰==""'
個死人MISS YU成日笑騎騎...放毒蛇T^T 超乞人憎@@
|
| 刊登時間︰2006-09-30 11:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-28
|
|
唉..扭親隻腳..腳"足爭"腫左1舊T^T希望聽日會冇事
哈..原來VIVIAN個細佬同我細佬都係讀同1間SCH..仲要係同1班又會咁岩既..
D人勁CHEAP囉...都KAI KAI地架=]
退1步海闊天空,,是真的嗎??
|
| 刊登時間︰2006-09-28 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-27
|
|
今日補課5:30先放=_="好多HW呀...又多QUIZ點搞呀??
YI "HAPPY BIRTHDAY=]
我生-古巨基
作曲:王菀之|填詞:林夕|編曲:雷頌德|監製:雷頌德
最初睜大眼睛 看到身影不懂應
然後我 大笑大喊不停 旁人極高興
是我首次能任性
似想畢生的眼淚 要盡快哭清
也許感到在世間路程 全是山高水深的險徑
人其實怎麼長大 怎麼懂性 有那位必須尊敬
為何要說話無權大聲 只聽指令
為何事值得恭聽 哪個教曉我 是甚麼叫做友情
何謂傾出致誠 我何日乍醒
終於懂得愛情 暗裡喜歡性 趣怪得要命
最初哭了便誕生 已很想去問大人
誰令我在這世間光臨 從來未應允
為哪種意義降生 我該開心抑慶幸 每日每天等
到終點以後我的靈魂 還未知可會在大紅塵
人其實怎麼長大 未必懂性 已說靠英文取勝
為何要我學明朝歷史便會聰明
學完甚麼懂感性
哪個判決腳路到最快會盡興
怎麼有需要 與我隊友爭勝
其實為甚麼長大 甚麼保證 我有競爭的本領
曾也想過能做甚麼活得光榮
令人值得尊敬
我也算生性 但甚麼叫做世情
難道一生旅程 要連續晉升
找到錢找愛情 我會否心領
|
| 刊登時間︰2006-09-27 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-25
|
|
HOW COME??世界真係細=_="點解會咁架??
今晚好輕鬆呀 ...如果以後都係咁就好喇=V="
|
| 刊登時間︰2006-09-25 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-24
|
|
唉..喉嚨好痛..好難講野=~="
食左好多喉糖..E家冇咁痛LU..都講到野既...冇咁辛苦LO T^T
要溫中史@@"
|
| 刊登時間︰2006-09-24 11:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 44 | »
|