| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-09-23
|
|
超多功課..想做死人咩.\/. 尤其是余碧珊都痴線架
歷史先攞命..起碼要寫3版紙=~=" O MY GOD
中史又要QUIZ呀...
SOR呀NANA..聽日陪唔到你出去..我要溫書
|
| 刊登時間︰2006-09-23 02:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-22
|
|
唉...我放棄喇..捱唔住=W="
今日又到星期5喇...唔知點解好似好攰咁=~="
日日番學都係咁..好想快D讀完書
原本係DAY 7放早加嗎..無LALA有個社員大會..阻住哂D時間
等我仲以為個余碧珊忽然間好人左TIM..但估計錯誤..D人去哂社員大會先寫HW比我地
WHAT IS THE FUCK??頂佢個肺呀..都唔知有冇搞錯架
但去左開會D人先死..乜都唔知
AFTER..同WING去市中心..係M記見到2個白痴
無LALA問我地TTC係咩SCH??真係O哂咀LO...
P.S 妖..好憎D人成日扮哂正義咁LO...都KAI KAI地架
|
| 刊登時間︰2006-09-22 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-20
|
|
頂..ACCOUNT又要QUIZ,,都唔知佢教過D乜又要話QUIZ,,都痴線架
好憎個MISS LEUNG...變態婆..無LALA整D溫溫聲比人聽..簡直係虐待=O="
上中史果陣..個死人偉攞住條蟲..係到玩泥玩去..真係保佢大...隻野勁核突
幾驚佢整過泥..小息果陣..仲要係我隻腳到爬緊..O MY GOD
LUNCH..YI唔記得帶鎖匙..=囗="
哈..多謝JONATHAN包糖
P.S E家發覺上中文堂都幾好玩...今日知道左老師既1 D秘密
|
| 刊登時間︰2006-09-20 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-18
|
|
呵呵..中史QUIZ PASS左喇=V=
嘻..E家PE得1堂真係好...因為好快就過左去LU..^^
但係YI佢今日唔服舒..希望佢冇事LA
咦..MISS LEUNG好核突呀(有D人應該知乜事)
陳水扁比人炸死左 哈...NANA你應該知乜事LA..係咪??
|
| 刊登時間︰2006-09-18 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-17
|
|
哎呀..訓矮頸呀..所以搞到條頸好痛T^T
D功課終於做晒LU..好開心..但仲要溫中史
明明綠燈 轉眼變成紅燈 假使相當勇敢 怎可挽回自身
若要衝 損傷怎可以不留痕 來又去 要找的際遇未接近
|
| 刊登時間︰2006-09-17 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 44 | »
|