| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
紅雨
|
|
朝早番學勁大雨呀...不過咩色都唔係/_\"
番到大約第2堂到知道係紅雨 & 3號風球...但唔走得要等到LUNCH
1點幾番到屋企,,TING打泥話出去食飯
都好呀..反正係屋企都冇野做..食到4點幾番到泥
P.S NANA多謝你地既關心,,我會好好諗下
點解忘記左咁耐..又會記番起??
|
| 刊登時間︰2006-09-14 09:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-12
|
|
大家都心照不宣啦..只有你自己先清楚...唔好問我
下雨天...最討厭...
|
| 刊登時間︰2006-09-12 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-11
|
|
搞錯呀..個MSN入唔到架.\/.
今日都OK凍=_="
哎呀..中史QUIZ大部分唔中POINT..千其唔好要重測就得喇=V=
P.S 阿樂你千其唔好記住呀..唔係打偏你架.\/.
|
| 刊登時間︰2006-09-11 08:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-10
|
|
岩岩係姑媽屋企番到泥,,要溫書
因為中史聽日有QUIZ呀..O MY GODT^T
|
| 刊登時間︰2006-09-10 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
BIG NOSE...BIG SHOW
|
|
成日都好開心..因為夜晚有得睇BIG NOSE
放學..即刻番屋企..換3
4:30到出去搭車..打比WA..心情好緊張=O="
到左灣仔食飯先..去廁所LA..勁搞笑..個廁所有條好大既喇-_-"
幾經波折先去到演藝學院..途中做左件好白痴既事=="
個飛好靚呀..攞左會TEE但個SIZE對我泥講係太大LO..但佢又冇細碼WO..失望T^T
但係個位超正LO..係A區F果行..超近個台LO
BIG NOSE好好睇呀...真係1個BIG SHOW
原來人生真係好似1個馬戲團
小儀同朱FUN講感受果陣真係好感動...王宛之唱歌好好聽呀
睇到11點幾..好攰...番到屋企岩岩好12:45
P.S 小儀今晚好靚呀..
 
張飛好靚..
 
場刊封面 & 內頁
|
| 刊登時間︰2006-09-09 12:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 44 | »
|