| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-09-07
|
|
其實坐坐下..隔離有個人都幾好人呀..不過同唔到YI佢坐T^T
好彩..今晚冇咩功課姐..但中史份野仲未做呀=W=
哈哈..聽日有得睇BIG NOSE
NANA...我會記住架喇=V= THZ你呀...
|
| 刊登時間︰2006-09-07 08:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-09-01
|
|
開學喇=V=..緊張又唔算既
但係最慘既都係MISS YU教MATHS..O MY GOD
點解會咁架??唔怪得今日入門口果陣佢對住我地笑笑口咁啦...都知佢冇好野架喇
放學..同WA佢去良景大快活食LUNCH
走果陣見到WING & 瑤佢地係M記..THEN..去影學生相
頂=□= 對鞋痴線架"
搞到我腳"足爭"損左=W="隻腳好痛
P.S WING HAPPY BIRTHDAY...SOR呀未搵到禮物遲D補番
|
| 刊登時間︰2006-09-01 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-08-30
|
|
今日出左去沙田...好多人=口="
係CATALOG買左對鞋...係橙紅色底..白波點。。。。
係無印買左好多糖&野食@@
|
| 刊登時間︰2006-09-01 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 44 | »
|