| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-08-18
|
|
今日去左靜既屋企BBQ...有成12個人呀@@
佢果2隻狗好惡呀=="
NANA佢好慘呀...佢踏中隻狗D尿呀...真係O MY GOD喇佢
不過,,阿禧仲慘過佢,,哈哈
靜既MAMA好好人呀...XDDD
|
| 刊登時間︰2006-08-21 08:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-08-15
|
|
靜提早左番泥,,佢話唔再去澳洲讀書喇=V=...點都好LA我都會十卜你架
朝早..8點幾起身..去市中JOIN埋NANA佢地去機場接靜機
大概12點幾到..佢到左
之後走左去食LUNCH...食完我真係頂唔順喇T^T
早走左..可能因為唔夠訓掛..琴日又企左成日..夜晚又聽埋架勢堂
原本諗住唔聽架..但話晒等左2個月喇...佢地開番咪..梗係要聽LA
SOR靜
2點幾番到泥..1直訓到6點到先醒=口=
|
| 刊登時間︰2006-08-17 12:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-08-14
|
|
今日7點起身呀==..同WA去TST先..
JOIN埋ILOVESK D人去BIG NOSE個記招...下晝再去商台森美...今日好攰呀...因為企左好耐
哎呀..UPLOAD唔到D相上泥...它話太大喎=="
|
| 刊登時間︰2006-08-17 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-08-11
|
|
今朝早11點幾..我1瞪大隻眼...個死人WING就打泥 ...原本諗住睡多陣架嗎
諗住第1句開頭就爆粗鬧佢...但都係算LA=="
同佢傾到好似大約半個鐘...佢話睇TV..我咪去擦牙LO
等陣..食完野去汁下間房先
|
| 刊登時間︰2006-08-11 01:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 44 | »
|