| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
補打
|
|
今日番學都係玩...係到玩UNO...玩玩下比霍SIR管我地落去
話課室冇老師要落去...1係去CANTEEN,,,1係去HALL睇電影
原本諗住去HALL...因為有冷氣...但係去到睇成龍..同埋D人又好靜WO
咪去CANTEEN玩囉...
放學...番小學同KAREN佢地
番到去...傾到2點幾..D MISS要去開會咪走LO
THEN,,走去唱K,,個房勁大LO
唱唱下...玩TURE OR DARE同埋其他既GAME
D懲罰都幾激下...好彩我都算輸得少..謝天謝地
|
| 刊登時間︰2006-07-06 10:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-07-04
|
|
今日幫MISS V搞FAREWELL PARTY
朝早7點幾去輕鐵站揾阿WING同FANNY..之後上瑤屋企整餃子
好彩琴日整D啫哩糖擺左係IVY屋企...如果唔係就要拎好多野
起初以為唔夠時間整...原來夠WO...
整左好似有70隻...整完即刻落去搭的士
番到SCH..睇畫劇"朱古力獎門人"同埋派分條
放10點幾...等個PARTY開始...又話11:30...點知等到1:00
中途影左好多相
又玩捉E因...玩玩下走左去我地上年個班房2E到HEA
差唔點幾上去..有野食好野
哈哈...D野食都幾好味...
之後分組玩大電視...我地輸左..好彩最尾都係罰汁野...其他人都有幫手
|
| 刊登時間︰2006-07-06 10:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-07-03
|
|
今日同FANNY去左IVY既屋企整FAREWELL D野食...佢MAMA都幾好人呀...
整到1鑊泡喎...但個樣都OK...唔知好唔好食呢???
中途又去左惠康買薯片食...好好味呀
|
| 刊登時間︰2006-07-03 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
新紮師妹
|
|
今日去左睇新紮師妹...
成套戲都OK無聊...因為淨係得森美佢地搞笑...佢地都做得唔錯LO..
千嬅做MAYBE會好過FIONA...因為佢D演技好假LO..又扮哂CUTE喎...
同埋鈴木仁出得好少LO..又話係主角WO..
出得仲少過森美佢地..但佢D廣東話好搞笑
我覺得冇我預期中咁好睇LO..
|
| 刊登時間︰2006-07-02 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 44 | »
|