2006 年 6 月 5 日 星期一
熱
今日超熱LO..部冷氣仲要吹吹下壞左...頂 仲要淨係5樓冇冷氣WO...口矣 LUNCH果陣...見到D勁淆底既野LO 某人係到扮美少女戰士WO...嘔死==" 仲要比我地見到之前即刻同人調位LO...正淆底獸 P.E考藍球...我入左3球呀...KEKE=]
今日超熱LO..部冷氣仲要吹吹下壞左...頂
仲要淨係5樓冇冷氣WO...口矣
LUNCH果陣...見到D勁淆底既野LO
某人係到扮美少女戰士WO...嘔死=="
仲要比我地見到之前即刻同人調位LO...正淆底獸
P.E考藍球...我入左3球呀...KEKE=]
2006 年 6 月 3 日 星期六
TSA
番TSA坐左成3粒鐘...悶到嘔==" 番完...同YI去元朗買鞋 等車果陣...我地玩跳月台...勁好玩 買完...番市中心陪YI買野 THEN,,,去揾MAMA
番TSA坐左成3粒鐘...悶到嘔=="
番完...同YI去元朗買鞋
等車果陣...我地玩跳月台...勁好玩
買完...番市中心陪YI買野
THEN,,,去揾MAMA
2006 年 6 月 2 日 星期五
紅色暴雨
今日,,,紅色暴雨,,,下晝唔洗上堂 個個都勁HIGH咁,,, 早放,,,又點呀?? 都冇遮,,,頂,,,有帶遮又唔落雨,,,冇帶又落喎,,FUCK 好采,,瑤佢借左把遮比我,,,真係要THZ佢 口矣,,但對鞋遭央LA 個底就泥穿,,勁入水LO,,聽日都係去買過1對LA,,冇辦法
今日,,,紅色暴雨,,,下晝唔洗上堂
個個都勁HIGH咁,,,
早放,,,又點呀??
都冇遮,,,頂,,,有帶遮又唔落雨,,,冇帶又落喎,,FUCK
好采,,瑤佢借左把遮比我,,,真係要THZ佢
口矣,,但對鞋遭央LA
個底就泥穿,,勁入水LO,,聽日都係去買過1對LA,,冇辦法
2006 年 6 月 1 日 星期四
通告
我個MSN因為個PW既問題開唔到.... 所以開過另外1個... MSN:[email protected] 有睇我個日記既人....希望ADD番我...THZ*
我個MSN因為個PW既問題開唔到....
所以開過另外1個...
MSN:[email protected]
有睇我個日記既人....希望ADD番我...THZ*
2006 年 5 月 28 日 星期日
去街
去完尖沙咀番泥,,,好攰呀