| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-10-27
|
|
今日番唔知咩健康日 無聊=_="
1早上左去YI屋企 我地搞埋D好87既野@@ 原本JAMIE都話去 但都係冇上到去
THEN 早會 全體做運動都低能既 梁燕慈超低B囉 勁HIGH喎佢
玩GAME啦 因為要玩夠6個先走得T^T 完成目標後 坐係張鄧到HEA
聽完講座先走得 THEN去睇戲-妄想
1共8個人去吉野家到食 WING佢地唔睇 同佢地分開左
得番5個人睇有我啦 KIU YIU KAREN & 車 但個個都唔明套戲UP緊乜
真係想打佢 完全冇戲情可言 超亂=O=" 無奈
入到去似食野多過睇戲==
睇完去左市中到HEA 番到泥好攰呀
聽日應該會出市中 希望WA佢睇完妄想 會明套戲做乜 講番比我聽啦^^
|
| 刊登時間︰2006-10-27 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-10-24
|
|
我其實很害怕
再也不見了
我想回到過去
已經不能和以前一樣了呢
夜太漫長 凝結成了霜
夢在遠方 化成一縷香
有時有D野係唔可以去勉強架 因為勉強冇幸福 真係好想回到過去呀T^T
|
| 刊登時間︰2006-10-24 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-10-23
|
|
又到星期1 有排捱=_=" MONDAY真係苦
MATHS 又教新課題 但我舊果課仲未搞掂 =O=" O MY GOD
會計 DICT我地幾個狂係到通水 但好似比梁燕慈知道T^T
LUNCH 去左大波屋企到食 佢屋企個BB好得意呀
番到泥 吹下水咁 佢地話梁燕慈着得好核突 佢條褲休到好高 可惜我見唔到
THEN同WING玩玩下 我唔小心將佢既ACCOUNT簿 撕開左2邊 SOR呀
放學 終於見到梁燕慈喇=V= 真係比佢笑死XDDD
好想睇妄想@@
|
| 刊登時間︰2006-10-23 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-10-21
|
|
今日好早起身 但都係遲左T^T 9點番學校朋輩 玩下分組GAME咁 又聽下講座咁 超搞笑
但係坐坐下好凍>V< THZ JAMIE借件褸比我
THEN 1點到走人 有野食 真係好因為今朝冇食過野=_=
同WING & 森去食LUNCH 都係好肚餓 去壯元紅幾好味 食得好飽@@
番屋企 森佢送我去搭車 上車果陣見到RAM & ADDY =="""
係車到TING & NANA打泥叫我過兆康 咁岩我又搭緊615P 好啦過去
原來MI都係到 件事終於解決左喇=V= YES 好開心呀 今次真係要THZ NANA佢地
誰待我好 -`難道我竟不知道
|
| 刊登時間︰2006-10-21 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-10-20
|
|
其實 有時有D野係唔洗去到咁盡架 "凡事留1線 日後好相見"LO
同埋1句對唔住大哂呀??對唔住有用咩呀??件事都發生左洛 .\/.
唉 聽明要番朋輩=_="
夠朋友
歌手:梁漢文 | 作曲:文慧林
填詞:方杰 | 編曲:側田@On Your Mark
得你一個朋友的是我
可以跟你赴刀山去蹈火
蠢到相信朋友都是我
一句心照什麼都不清楚
但你竟早有預謀
直到她笑著證實 全面揭露秘密
你在我背後搶她 搶到
*認了輸 你當我都如仇人
還趁我喝到跌倒走在附近
酒吧中 你接受她的擁吻
服了輸 為何還彷如仇人
朋友告訴我覺得怎樣幸運
她挑選了你
你們這麼狠 要吻便吻*
請你不要憐憫般認錯
不要逼我像瘋子的淒楚
面對當天舊情人
就當我變做怪物 情敵坐在對座
我亦會笑著說 真不錯
REPEAT*
服了輸 為何還彷如仇人
還要我聽你覺得怎樣幸運
她喜歡你 再笨的都知道
做你多年良朋 怎如閒人
行禮我會攜賀禮給你送到
最好可當你伴郎
去做你倆 見證月老
|
| 刊登時間︰2006-10-20 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|