| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-10-31
|
|
今日仲係病病地咁 又唔食得糖喎V_V SO連AUSKA比果粒HELLOWEEN糖都冇食
差D唔知醒T^T 早番左做MATHS
PE冇上 因為唔舒服 同YI坐係CANTEEN吹水
商業校長無LALA泥監堂 仲坐係我後面好大壓力
放學 留底係到小組討論 好緊張
走果陣以為周明佢吹水 點知佢係講真既
|
| 刊登時間︰2006-10-31 08:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-10-30
|
|
食左藥訓左成2粒幾鐘 都好番D啦 冇咁辛苦
唉 係時候又做HW 但係D MATHS會考題超難LO 頂 點做呀=凸="
|
| 刊登時間︰2006-10-30 01:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-10-30
|
|
無LALA訓訓下發覺個身勁熱 原來係發燒 但MAMA佢又唔到 好在阿妹佢陪我去睇E生
番到泥果KOEY打電話過泥 原來今日係阿禧既生日
HAPPY BIRTHDAY TO 阿禧"
但SOR呀 因為我病左 SO今日出唔到去T^T
唉 係時候要食藥喇V_V" 食完藥都係去訓下先
|
| 刊登時間︰2006-10-30 10:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-10-28
|
|
今日同WING出去市中 哈哈 買到喇^_^
影左貼紙相 都唔錯呀 但畫果陣真係想死咁 因為好煩
見到個HALLO KITTY既盒超靚呀 但好貴=_= 不過依家有D後悔 遲D都係出去買番
番泥搭巴士果陣 見到阿樂 原來佢岩岩出完葵芳 咪同佢1齊番良景 點知見到王詠芝T^T
宜家知道妄想係講D乜喇 真係THZ WA佢 知道左套戲講乜之後 其實都唔知太差姐
|
| 刊登時間︰2006-10-28 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|