中秋第2日..去瀧澎灘BBQ=O="12點幾去大興搵WA..見到個同班同學=~="
有我啦 WA 翹 10V 車 瓜 WING CANDY ZOEY 能 峰 ADDY KC同條懶蟲--JONATHON XD
1點到齊人..THEN搭車..架車坐左好辛苦@@又好似冇開冷氣咁喎=W=
初頭勁熱..冇乜心情燒..哈..燒麵包好好味*V*
比JONATHON笑死我同瓜..THEN玩GAME啦..原來D男仔係遊戲8痴泥架XD
大約燒到9點到走人..去沙灘玩但D沙勁污糟LO..玩唔落=_="
後來決定上山...好攰呀..行成200幾級/_\"
THEN又玩TURE OR DARE..但今次淨係得TURE=]
玩玩下...KC佢地話又行去好斜果邊..佢好似HIGH大左
我同10V又行埋過去睇下佢地...點知又跟埋佢地去..條路好斜
THEN行行下..見到條勁似蛇既物體..嚇死我同10V...唔敢再繼續上T^T最後都落番泥
CALL的番市中...點知等左勁耐都唔泥..咪求其搵架上
番到市中..D人差唔多走晒..得番我同WA 翹 10V & CANDY
番到良景又見到5泳森..
唉..仲有好多HW T^T
