| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2006-11-05
|
|
轉左xanga
http://www.xanga.com/yan__0718
|
| 刊登時間︰2006-11-05 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
PICNIC
|
|
今日8:30到出門口去惠康搵yi 因為任未買野食
THEN去搭車 親眼目暏架507離我地而去 鳴@_@ 見到SAMANTH佢地
有車果陣 SAMANTH係到話"佢地做咩搭505呀??"好搞笑XDDD
搭搭下505轉車 去景豐園搵JAMIE 佢又遲到T^T 佢仲話自己要9:15到碼頭
但依家已經9:15................@@
去慧豐園條路好漫長呀 仲以為自己行錯 行左大約1半 WA打泥問我地做咩仲未到已經點緊名>W<
行過好耐終於到 架船都唔錯呀 但唔知點解今次搭船超暈@@ 之前都唔會架
去到梅窩 差唔多成日都係個沙灘到玩 1大班人係到玩下數字球同私奔果D咁
番去又暈過@@ 真係O MY GOD喇今次
yi同JAMIE佢地去市中心 我唔去想番屋企訓覺
上車果陣 JAMIE以為JONATHON佢係阿伯 笑死XDDD
THEN係蔡意橋見到NANA Mi koey & 靜 比佢地捉左去公園吹水T^T
但到6:30我走左 因為好眼訓 番到去訓左1粒鐘到 8點幾出市中心 搵NANA佢地打邊爐
今日好攰呀V_V
如果有旅行D相SD番比我呀 THZ**
 
 
我同WING隻腳XDDD
|
| 刊登時間︰2006-11-04 01:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-11-02
|
|
聽日去旅行呀*O*
今日好攪笑XDDD 發覺MISS PO好好人呀^_^ 希望佢聽日去到旅行LA
話說呢 有個明星同人講話"呢D咁低能既遊戲我會唔係玩架 唔好預我"
佢媽的=凸=鬼話預你咩 唔知醜 面皮成尺厚
同YIU佢地走過去寸佢 又扮唔到喎 頂 MISS問邊個唔玩遊戯又唔舉手喎 扮Q哂野
超乞人憎呀 .\/.
|
| 刊登時間︰2006-11-02 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
2006-11-01
|
|
原來要維係1樣野係咁難架T^T 好想放棄
SOR呀WING同YI,,
今日向你地發牌氣 其實係我今日心情唔好V_V 真係唔好意思
|
| 刊登時間︰2006-11-01 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|