| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
 |
| 游水* |
金朝訓到12點就起身 之後就開電腦打埋琴日篇日記 打完日記就同妹頭傾電話 傾左陣就收左線 過左陣就打俾老公傾電話
傾左幾句就收左線 後尾就打俾呀萍 傾左陣就執游水D野 2點幾就樓下等呀萍同MICKEY 而MICKEY去OK搵M君
而我、呀萍、傻儀就去游泳池先 等左陣就佢地就黎啦 換完衫就游水 游游下有個女人發生左D事 有個救生員救個女人
個時個救生員勁MAN 游到5點就去沖身 沖完就走人 係游泳池出面煲左陣煙 煲完就行返屋企 行返屋企個時勁[支力]
而MICKEY就返屋企放野 M君就去OK買野 咁我地3個就返屋企先 返到黎第1時間打俾老公 點知打左2次佢都唔聽電話
後尾先至聽電話 俾佢激死呀 傾左陣就收左線 過左陣MICKEY同M君都黎埋 食完飯就打俾老公 傾左陣就係樓下等老公黎
等左陣老公就黎啦 之後我地放狗 放左陣就去南豐買野食 買完就放狗 放左陣就去27b到坐 坐到7點半就返屋企
老公送完我返屋企 佢就走啦 跟住就同呀萍、傻儀、老母打牌 打到10點半就打俾老公 傾左幾句就收左線 後尾就打俾妹頭
點知佢電話唔通 之後就睇電視 睇左陣就沖涼同洗頭 沖完涼就繼續睇電視 睇睇下勁眼訓同勁[支力] 睇到1點4就訓教啦
|
刊登時間︰2006-03-20 12:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
 |
| 打牌* |
金朝6點幾就起身 之後就刷牙、洗面、換衫 7點打俾粉C叫佢起身 達半就係樓下等呀萍 等完就搭地鐵返學
係觀塘站等埋粉C就1齊返學 返到去上堂勁無聊 最尾2堂同呀萍、粉C、呀振玩咬手瓜 1放學去長樓梯搵老公
過左陣妹頭就黎埋 跟住就同老公去7仔買野飲 買完就去福富大廈搵妹頭同呀萍 初頭唔係好想做 但後尾都去左做
D美容師勁搶錢咁 勁黑人憎 做完就係出面等呀萍黎 等完就去戲院搵老公同妹頭 之後就行去地鐵站 跟住就搭地鐵返坑口
呀萍就去我屋企打牌 而老公就去打球 而妹頭就返屋企 打到4點幾MICKEY同M君都黎埋 過左陣呀萍就走左
之後就打俾老公傾電話 傾到5點幾就收左線 過左陣就訓教 訓到7點幾就起身食飯 食完野就打俾老公
傾到8點幾就收左線嚕 之後就打牌 打到11點幾就打完 跟住就打俾老公傾電話 傾到12點幾就收左線 過左陣老公就打黎
傾左陣就收左線 後尾就睇電視 睇睇下就訓左教啦 [金日同老公好返啦* 不過夜晚傾傾下電話都出現嘈交 但好快就好返] |
刊登時間︰2006-03-19 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
 |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
刊登時間︰2006-03-17 10:28 PM |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 135 | »
|