金朝訓到10點幾就起身啦 之後就玩電腦 11點幾打俾老公傾電話 1路傾1路打琴日篇日記 傾傾下又同老公嘈啦 唉*
琴日先至好返 金日又在嘈過 真係唔知點 我後尾都忍唔住發脾氣 傾到12點半就收左線 之後就煮野食 食完野就玩電腦
玩左陣就睇電視 2點就去地鐵站搵老公 搵完就陪老公去藍田 行去身體檢查老公講野勁唔知點咁 搞到我勁想發火呀
不過後尾都收左D火 去到同老公坐陣 過左陣就見到妹頭 同妹頭傾計 傾左陣妹頭就走左啦 而我就等老公出黎
老公出完黎就等睇醫生 未見醫生個時勁多D白痴仔同白痴妹囉 傾埋D勁低能 我本身想屌柒佢地 但老公又係咁叫我算喎
咁咪算囉 有條高妹而為自己講野好醒咁 個時真係好想打柒佢囉 老公又唔俾 咁我係咁忍 過左陣就陪老公睇醫生
出返黎究竟唔見哂佢地 個時真係好 唔洗聽到佢地把死人聲 之後打俾呀萍 我係咁同佢嘈 真係未試過同佢嘈得咁勁
嘈到周圍D人係咁望住我 跟住就同老公去買野食 買完就去7仔買糖食 跟住就同老公搭地鐵去九龍灣 搭地鐵個時粉C打黎
傾左陣就收左線 本身老公送我返學嫁 但後尾因為粉C約我係世華等 搞到老公唔洗送我返學 之後拿拿聲行去世華搵粉C
點知去到唔見佢地 我諗都遲到嫁啦 之後自己行返學校 係停車場見到呀SA 跟住就同佢1齊返學 返到去遲到
後尾就同呀SA去廁所 點知D豬扒風紀入黎 咁我就同呀SA就出去集隊 集完隊就上課室 上到黎同粉C傳紙仔 寫到我手軟
上英文堂呀萍同我傳寫仔 寫寫下我地就好返 放學同呀萍、粉C、SOS0放 仲要放學個時落雨添 返到坑口陪呀萍去M記買野
買完野就返屋企啦 返到黎打俾老公傾電話 傾左幾句就打俾妹頭 傾完就食飯啦 食完飯就打俾老公傾電話 傾左陣就睇電視
睇完就洗埋D野就打俾老公 傾到10點幾就收左線 跟住就睇電視 睇左陣就沖涼 沖完涼就繼續睇電視 睇到11點幾就訓教啦
|