Cursor by www.Soup-Faerie.Com
   G()ODBYE___!\*
  
      
 `.. 我要愛情不需要登對不需得你允許__`'!}
yan1117
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=.=
XD"
10/5*
100問題*
放狗*
文章分類
全部 (403)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
現在時間*
日誌統計
文章總數: 403
留言總數: 600
今日人氣: 2
累積人氣: 14568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 13 日  星期一   雨天
**********

金朝訓到10點幾就起身啦 之後就玩電腦 11點幾打俾老公傾電話 1路傾1路打琴日篇日記 傾傾下又同老公嘈啦 唉*

琴日先至好返 金日又在嘈過 真係唔知點 我後尾都忍唔住發脾氣 傾到12點半就收左線 之後就煮野食 食完野就玩電腦

玩左陣就睇電視 2點就去地鐵站搵老公 搵完就陪老公去藍田 行去身體檢查老公講野勁唔知點咁 搞到我勁想發火呀

不過後尾都收左D火 去到同老公坐陣 過左陣就見到妹頭 同妹頭傾計 傾左陣妹頭就走左啦 而我就等老公出黎

老公出完黎就等睇醫生 未見醫生個時勁多D白痴仔同白痴妹囉 傾埋D勁低能 我本身想屌柒佢地 但老公又係咁叫我算喎

咁咪算囉 有條高妹而為自己講野好醒咁 個時真係好想打柒佢囉 老公又唔俾 咁我係咁忍 過左陣就陪老公睇醫生

出返黎究竟唔見哂佢地 個時真係好 唔洗聽到佢地把死人聲 之後打俾呀萍 我係咁同佢嘈 真係未試過同佢嘈得咁勁

嘈到周圍D人係咁望住我 跟住就同老公去買野食 買完就去7仔買糖食 跟住就同老公搭地鐵去九龍灣 搭地鐵個時粉C打黎

傾左陣就收左線 本身老公送我返學嫁 但後尾因為粉C約我係世華等 搞到老公唔洗送我返學 之後拿拿聲行去世華搵粉C

點知去到唔見佢地 我諗都遲到嫁啦 之後自己行返學校 係停車場見到呀SA 跟住就同佢1齊返學 返到去遲到

後尾就同呀SA去廁所 點知D豬扒風紀入黎 咁我就同呀SA就出去集隊 集完隊就上課室 上到黎同粉C傳紙仔 寫到我手軟

上英文堂呀萍同我傳寫仔 寫寫下我地就好返 放學同呀萍、粉C、SOS0放 仲要放學個時落雨添 返到坑口陪呀萍去M記買野 

買完野就返屋企啦 返到黎打俾老公傾電話 傾左幾句就打俾妹頭 傾完就食飯啦 食完飯就打俾老公傾電話 傾左陣就睇電視

睇完就洗埋D野就打俾老公 傾到10點幾就收左線 跟住就睇電視 睇左陣就沖涼 沖完涼就繼續睇電視 睇到11點幾就訓教啦

 
刊登時間︰2006-03-14 12:43 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 12 日  星期日   雨天
打牌*

金朝1起身就打俾妹頭傾電話 過左陣老公就打黎 傾傾下佢既態度又變啦 之後傾左陣就好返啦 傾到12點幾就收左線

跟住就睇電視 睇到3點幾呀萍就黎啦 之後就打牌 打左陣MICKEY、M君都黎左 打到5點幾就同呀萍、肥西落街

搭車去寶琳買野 老公黎左搵我 仲買左我鍾意食既野俾我 真開心呀 買完野就搭車返屋企 老公送完我返屋企 佢就走左啦

返到黎食完野就睇碟 而佢地就打牌 睇完就打牌 打左陣就睇[咒樂園] 睇到10點幾就打俾老公傾電話 本身諗住搵老公

點知佢去左灣仔睇演唱會 無奈 跟住就打俾妹頭傾電話 傾左陣就沖涼同洗頭 沖完涼就睇電視 睇左陣老公就打黎

傾左陣就蒸野食 食完野老公就打黎 傾到12點幾就收左線 之後就繼續睇電視 睇到1點3就訓教啦 [金日老公既態度算好左]

 
刊登時間︰2006-03-13 11:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天
唉* 好失望..

金朝6點幾就起身 過左陣呀萍就打黎 之後刷牙、洗面、換衫 搞掂哂D野就睇陣電視 睇左陣呀萍就打黎 跟住係樓下等呀萍

後尾我地去麵包廊買早餐食 之後去7仔買野飲 買完就搭地鐵返學 係觀塘站等粉C黎 等左陣粉C就黎左啦 之後就搭地鐵返學

返到去集完隊就上堂 對住個死肥佬真係勁悶 搞到眼訓個頭就訓教啦 訓訓下我都唔知點解打左粉C1下 個時勁搞笑

後尾就同粉C寫紙仔 而幾堂好鬼死悶呀 放學就同呀萍去對面搵妹頭 最衰老公要開工 跟住我地去美容院 點知去黎都冇用

要下個禮拜先到我地 之後我同呀萍就搭地鐵返坑口 而妹頭就係九龍灣等佢家姐放學 返到屋企食杯麵 食完就換衫

換完就睇電視 睇睇下電視勁眼訓 勁想訓教 不過約左呀萍、MICKEY、傻儀去黃大仙 搞到冇得訓教 2點幾佢地就黎左

之後我同呀萍就係地鐵站等傻儀同MICKEY黎 去到黃大仙求野 求完就去食野 食完野就搭車返屋企 越坐我就越眼訓

返到黎同呀萍幫QQ沖涼個D 沖完就打俾老公傾電話 過左陣MICKEY同M君都黎埋 之後食完野就睇碟 而我就洗野

洗完野就落去放狗 放完就返屋企 過多冇耐陪呀萍搵佢老母 搵完就返我屋企 跟住就打牌 打到勁悶勁眼訓 頂唔順呀

打到10點幾就打完 之後就打俾老公傾電話 傾傾下又咁啦 又話應成我D語氣好 點知又對返我衰 勁失望囉

我係咁忍住D眼淚 好難忍受你D語氣囉 最尾都忍唔住淚左出黎 本身諗住打俾妹頭訴苦 點知佢個電話唔通 真失望

傾到12點5就收左線 過左陣就沖涼 沖完涼就睇電視 睇左陣就玩電腦 順便打埋2篇日記 打完日記就玩電腦

玩玩下電腦條頸整襯 勁痛喎 玩到3點幾就訓教啦 [金日既態度又好次之前咁對我   應成過我既野又做唔到   對你好失望]

 
刊登時間︰2006-03-12 02:44 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]