金日我終於返學啦 差唔多7點就起身 之後刷牙..洗面..換衫 7點半就出門口啦 照舊同呀萍返學
去完OK買完野就搭地鐵返學啦 係觀塘等埋粉c就返學啦 係7仔見到衰仔同綠棋 跟住就1齊返學啦
去世華出面等埋呀森就返學 嘩.. 係課室勁多人冇返 返得個22個 好[羅]呀 中文我要考口 之後出到去狂笑呀
都唔知點解笑 個肥狗叫我返埋個位到 過左勁耐我就出黎考 好彩冇笑姐 放學老公接我 而妹頭就冇黎 因為佢病左
我而為行去睇個間野會好快到 點知行勁耐都未到 幾經辛苦終於行到啦 後尾去左APM睇野 見到好多歌手
睇左陣就搭地鐵返坑口食野 食完就行陣連理街 跟住去左33b等妹頭黎 坐到4點就返屋企
之後開電腦打埋琴日篇日記 打完日記就同老公傾電話 傾左陣就收左線嚕 6點就落去放狗 係樓下見到妹頭
跟住就1齊放啦 放到達半就返屋企 之後食完飯就同SUM玩ICQ 8點就同SUM、妹頭出去 陪完妹頭買完野
我同SUM就係黃色等佢 等完佢就搭地鐵去觀塘搵老公 係樓下等老公落黎 我係咁叫[帶啤牌] XD'' 笑死我地
過左冇耐老公就黎啦 陪佢上去拎完野就去樓梯玩啤牌 玩左陣就去左公園坐 而我同老公就係到訓教 >3<
後尾老公買左雪條俾我食 係公園坐到差唔多11點就搭地鐵返坑口 係地鐵到勁眼訓又勁[支力]喎
哈哈.. 係地鐵見到肥妹孖寶 勁肥勁樣衰 返到屋企第1時間訓教 連涼都未沖 訓到12點幾老公打黎啦
傾左陣我就訓教啦 [老公* 只要有你在我身邊.. 我在感到幸福'' 妹頭* 唔好意思.. 我咁少理你 我下次唔會嫁啦]
|