Cursor by www.Soup-Faerie.Com
   G()ODBYE___!\*
  
      
 `.. 我要愛情不需要登對不需得你允許__`'!}
yan1117
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=.=
XD"
10/5*
100問題*
放狗*
文章分類
全部 (403)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
現在時間*
日誌統計
文章總數: 403
留言總數: 600
今日人氣: 3
累積人氣: 14569
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天
觀塘*

日我終於返學啦 差唔多7點就起身 之後刷牙..洗面..換衫 7點半就出門口啦 照舊同呀萍返學

去完OK買完野就搭地鐵返學啦 係觀塘等埋粉c就返學啦 係7仔見到衰仔同綠棋 跟住就1齊返學啦

去世華出面等埋呀森就返學 嘩.. 係課室勁多人冇返 返得個22個 好[羅]呀 中文我要考口 之後出到去狂笑呀 

都唔知點解笑 個肥狗叫我返埋個位到 過左勁耐我就出黎考 好彩冇笑姐 放學老公接我 而妹頭就冇黎 因為佢病左

我而為行去睇個間野會好快到 點知行勁耐都未到 幾經辛苦終於行到啦 後尾去左APM睇野 見到好多歌手

睇左陣就搭地鐵返坑口食野 食完就行陣連理街 跟住去左33b等妹頭黎 坐到4點就返屋企

之後開電腦打埋琴日篇日記 打完日記就同老公傾電話 傾左陣就收左線嚕 6點就落去放狗 係樓下見到妹頭 

跟住就1齊放啦 放到達半就返屋企 之後食完飯就同SUM玩ICQ 8點就同SUM、妹頭出去 陪完妹頭買完野 

我同SUM就係黃色等佢 等完佢就搭地鐵去觀塘搵老公 係樓下等老公落黎 我係咁叫[帶啤牌] XD''  笑死我地

過左冇耐老公就黎啦 陪佢上去拎完野就去樓梯玩啤牌 玩左陣就去左公園坐 而我同老公就係到訓教 >3<

後尾老公買左雪條俾我食 係公園坐到差唔多11點就搭地鐵返坑口 係地鐵到勁眼訓又勁[支力]喎

哈哈.. 係地鐵見到肥妹孖寶 勁肥勁樣衰 返到屋企第1時間訓教 連涼都未沖 訓到12點幾老公打黎啦

傾左陣我就訓教啦 [老公* 只要有你在我身邊.. 我在感到幸福'' 妹頭* 唔好意思.. 我咁少理你  我下次唔會嫁啦]

 
刊登時間︰2005-12-11 02:02 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天
煲煙..

金日訓到10點幾就起身啦 之後食完野打俾老公傾電話 傾左陣就收左線 玩左陣電腦就打俾妹頭傾電話

傾左陣就收左線嚕 2點出左去見人 係個條路要經過乜乜 勁驚呀 越行就越接近乜乜 見到2點幾就去G樓搵老公同妹頭

點知佢地未黎 等左陣就見到妹頭 係個到傾左陣就落去搵老公 係樓下坐左陣就同老公去19a 而妹頭就返屋企

坐到4點幾就返屋企換衫 之後落去搵老公同豬西 呀旺幫QQ剪毛 剪到個PATPAT勁得意呀 XD'' 順便係樓下煲煙

過左冇耐妹頭就黎 煲左陣就送老公搭地鐵 係樓下坐左陣就返屋企拎野 去商場買完野就同妹頭去黃色到坐 

坐左陣就去7仔買野 之後順便放狗 放到6點幾就返屋企 返到黎傾左陣就幫呀媽煮飯 食完野就打俾老公同妹頭傾電話 

傾到10點幾就收左線 跟住去左睇電視 睇睇下就訓著左 訓到12點幾就起身沖涼啦 1點2就訓教 [妹頭* 小心身體呀]

 
刊登時間︰2005-12-10 05:10 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天
MISSU*

金日訓到10點幾就起身啦 之後1路食野1路玩電腦 11點老公打黎啦 跟住我係咁同佢傾 因為CPC舉行陸運會 

我可以同老公耐d 唔知邊個社贏啦 有d想讀返CPC添 同老公傾到唔知幾點就收左線 過左冇耐同妹頭傾電話

傾左幾分鐘就幫QQ沖涼 我順便洗頭 後尾1路同妹頭傾電話1路幫QQ吹頭 [老公* 你要加油..聽日係決賽呀]

[俾d心機跑呀''如果我仲係CPC..我1定為你打氣唷  努力加油] 傾到唔知幾點就收左線 之後我去左睇電視

金日又冇返學 因我呀媽隻眼有事 所以冇返 我已經冇返3日了 睇左陣老公就打黎啦 傾到4點幾就收左線

[SORRY..老公、妹頭 我出唔到黎搵你地] 6點幾我幫呀媽煮野食 我終於識洗米..煮野個d啦 

係我第1次煮飯食 下次煮飯俾老公同妹頭食 XD'' 7點同老公、妹頭傾電話 傾左陣就落去放狗

放到差唔多8點就返屋企啦 返到黎同妹頭傾左陣就收左線 打完日記打俾妹頭啦 點知個電話又唔通喎

打勁多次都係唔通 嬲死人呀 =口= 9點幾老公打黎啦 傾傾下喉龍勁痛呀 係咁俾老公叫我飲水

連飲水都痛呀 真係慘 傾到差唔多11點就收左線嚕 [老公* 俾心機去比賽啦   你老婆會支持你嫁.. 啜啜  >3<]

 
刊登時間︰2005-12-08 08:52 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]