金朝訓到12點就起身嚕 之後打完俾老公就食野啦 食完就打俾老公傾電話 傾左陣就收左線
過左冇耐妹頭就打黎啦 傾左陣就收左線 後尾開電腦整日記 跟住同老公傾左陣就收左線
[妖.. 玩野咩*1係就要1係就唔要 而家先黎話唔要 要我老公拎返學校'' 我覺得你唔要都唔俾錢]
[講得你岩唔岩呀 成日話要 之後又話唔要 想玩野就同我玩囉 唔該你* 唔好在係我面前玩野]
3點幾就落去搵老公、妹頭同埋呀萍 金次妹頭送我坑口地鐵 而我同老公就搭地鐵去牛頭角
老公帶錯路呀 幾經辛苦終於去到校服商 好憎冬天既校服 超樣衰呀 我覺得夏季仲靚過冬季囉
[老公* 你金日既態度又變啦.. 唔開心都唔洗咁'' 最緊要你態度對我好就得] 拎完校服達8
之後廢是返啦 返到學校都5點啦 後尾去左M記食野 食完野就行去觀塘 勁凍呀
行左陣老公就送我搭地鐵 好樣衰囉 轉車個時而為去緊將軍澳既 點知我搭錯車
去左鰂魚涌 勁[羅]爆呀 >< 跟住就搭返地鐵返屋企 返到黎同老公、妹頭傾電話
傾到6點幾就收左線嚕 之後食完野就打俾老公、妹頭傾電話 傾到8點就同妹頭落去放狗
照舊去返樓梯坐 QQ突然間個樣勁空 我同妹頭超驚 放到9點就返屋企睇[阿旺大結局]
1路睇[阿旺大結局]1路同老公、妹頭傾電話 傾到唔知幾點妹頭就收左線嚕 之後同老公傾電話
傾到10點幾就收左線 跟住同老公傾左陣ICQ佢就OFF左 過左冇耐妹頭就打黎啦
11點2同老公傾左陣就收左線 同妹頭傾到11點幾就收左線嚕 [老公* 我好掛住你..我好愛你呀] |