琴晚我訓左張床1陣老公就打黎啦 同佢傾到唔知幾點就訓教 金朝訓到6點就俾人嘈醒左
我本身勁想訓呀 後尾就死死氣咁刷牙..洗面同換衫 6點幾就落去搵傻儀同睡豬豬
點知係樓下唔見佢地 等左唔知幾耐就去南豐食早餐啦 妖.. 倒跌2杯野飲 個條八婆唔理
食屎啦 點做野呀 d野食又唔好味喎 食完冇耐呀萍打黎 之後就行去地鐵站搵佢啦
我都好耐冇同佢1齊返學 第1堂超無聊呀 我又勁眼訓 小息粉c講左d野俾我知
唉.. 睇見咁都唔知點 商業MISS而家先知全班出貓 咁死蠢嫁 終於等到放學
同呀萍去左對面搵老公同10子 之後我地去左搭MTR 哈哈* 係地鐵到我係咁整10子
不過佢就好無奈 後尾去左南豐食野 食完就去左珈瑩屋企 fuck" 珈瑩呀哥超煩
係咁望住我地 之後仲要屌尻我地 冇撚野呀 個馬騮精..你食蕉啦 老公送我地返屋企
返到屋企超眼訓呀 訓到6點就起身睇[浪漫滿屋] 跟住打俾老公同10子傾電話
傾到8點幾就落去放狗啦 10點幾到佢就返左屋企啦 我同老公去左4b到坐
坐左陣就返左屋企 返到黎第1時間同10子傾電話 傾左幾陣就駁埋俾老公1齊傾啦
淋收線個時幫10子改花名 笑死我呀 同老公傾到幾點就收左線 [死佬..應成你會做得到]
|