而+好似搞到我有好多日記咁*]]
KAKA**
不過你地唔好介意啵\\\
呵呵
呢個日記我自己整架;;;;;;;;不過好樣衰++
但係又唔想人地幫我整^皿^"
總結下今次既成績先'']]
中文""25.5= =,, (創新低)
英文...唉***唔好提喇...好低分*]]>V<**唔制丫''下次要努力喇-0- 70分= =+
數學..岩岩好合格咁啦..好彩姐))))
通識::未派啵= ="ya**未派仲好.....||
科學:::::唉**差唔多係全班最低個個= =60分 ((尸口月))
佛學:::::OK啦..嘛嘛地咋''54分= =
中史:::::唉*****= =32分= =
(((今次既成績好差啊"")))
今日同左曉鈞,,豬玉香,,細蚊""一齊去左MMMMMM記食野**]]
好味啊''哈哈****
第1堂""體育堂""唉..跑第4'']]覺得自己跑得慢左好多好多..嗚嗚>"<
HELP""跑完之後...好辛苦..可能好耐無跑過喇,,
英文堂''無野......
科學堂""派成績................................................................................>"<
中文堂,,彤彤姐比人罰啊''好慘慘> <*
今日都無乜特別事..就係知道今日哂左好多好多$$呀>"<唔制丫''比呀媽知道..
比佢罵死= =+
[[*-|f yOu Ga\/e |\/|e, O|\|e ChaNce To TelL YoU JusT hOw I WaS FeeLiNg.....=]]
|