今日呢..
10點幾..去左學琴了..
今次D歌..幾好聽丫.....:D
哈哈..
跟住..
同1個小學同學去影貼紙相..
踩單車去的-,,
見到某D人囉..
好白痴呀佢地..
唉***
番屋企..
琴日咪買左個袋既??
今日換左個金色的`
- THX..
個老闆娘勁好人..
明知我用過個袋..都比我換..仲攞個新既比我TIM >V<*
TO:安琪"
無野嘛??你塊臉.."
還痛嗎..!?"
希望你快D好番啦..XDXD"
TO:大家,,
我聽日番學實死更,,
俾大家睇到我個柒頭..
幫唔到XANGA個D人留CM呀..
十萬個SOR..
唉..
申請唔到XANGA..
又POST唔到D相上黎..
嗚..
好似..中意左佢咁..*]
見到佢都好開心..>V<*XD""
|