| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥好正也 |
|
♥♥8月17♥♥
同牙爺&牙嫲,,,
去左油塘飲茶【好耐冇飲茶lo><】
晨早10點起身><
累死了- -
♥♥8 月18♥♥
今日,,,
同父&舅母去mk死野
又係好耐冇一齊食野
去左一間叫夏雪既樓上鋪食
好多3文魚牙【哈哈^^...】

|
大內密探009 |
|
♥♥8月7♥♥
今日同牙e,,,,
你屋企包''交''子【好正也】
好好食嫁^^
包左勁多粒牙
食到飽死左><
♥♥8月6♥♥
本來今日諗住7,8個人去踩單車既
點知.....
最後得番3條友係到睇戲
睇<<大內密探009>>
極度爆笑- -'''
之後去左影貼紙相啦
6點幾就閃人lo
阮仲送我去wts【呵呵^^】
|
5條友去唱k^^ |
|
今日一早,,,,
去左旺角唱k【得5條友- -】
p.s 我 阮 平平 翠怡 同埋牙莊
唱到2點幾就走啦
之後,,,,
去左行花園街
見到鈞同埋牙糖><
then陪平平攞野
又去左佢屋企涼冷氣【好正也!!!】
佢個間屋好珍奇^^
好得意嫁,,,,
我地仲係佢屋企打波
同埋玩ture or dear
有相相睇^^
|
|