| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
影貼紙相>< |
|
5♥8
今日放學,,,
去左阮屋企換33
p.s我 阮 平平 翠怡 旋\
約左duck去行街街<
同埋阮+平平去影貼紙相0.0
影左好多也【好令令^^】
6點幾先走牙/.\
見到鈞同埋牙糖><
5♥7
今日係我地學校既,,,,
''班際籃球比賽''
我地個班有兩隊><
一隊嬴;一隊輸【好勁也!!!】
2B係最勁勁勁勁勁勁嫁><
5♥6
放學個陣,,,,,
去左食松記><
好耐冇食lor
依然係好好食
走個陣....又見到鈞同牙糖
|
水泡姐姐禾艾尼^^ |
|
今日朝早,,,,
陪牙mo去左借野/.
之後番左hoMe
勁悶的一天><
訓到12點幾/.
4月27日
好hapi的一day
放學去左阮屋企with fd
p.s 我 平平 旋 翠怡 同阮
去阮屋企睇翻生侏羅館
好好睇lor
走個陣竟然比我地見到水泡姐姐
好開心唷【笑到喊><】
之後,,,,
去左睇紅十字操^^
then散bank
|
哇哇哇;好大雨lo |
|
哇哇哇哇哇哇哇哇;;;
今日,,,,,
9點幾起1身
番個個咩科學實驗喎;;
出門口個陣都仲未落雨既><
去到mtr個度就落大大大...雨
冇姐既我><濕哂lor
好在番又一村個陣有青bb姐><
同班fds行番去;;;
p.s我 姿姿 青bb 牙莊 同埋牙陶
又唔知落勁大大...雨喎><
倒楣既姿姿's把姐爛左/.\
之後陪左佢去買姐姐;;;;
哇哇哇哇....仲要行個條死人樓梯/.\
我地個個濕哂啦><
之後2點幾去左牙mo到
買左旺仔小饅頭^^
好平咋;;;;10蚊3包
呵呵^^

|
|