yan20052006
暱稱: ~呀恩~
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
apm...
......
返學啦...
*v*太多日冇打
悶死人啦~~~~
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天

 

 



apm...

                 今朝4點幾就起左身~
                 之後就6點幾果時去左9龍城搵b樂~
                 之後飛的去apm啦~~~
                 8點幾我地就去左排隊啦~
                 9點幾10點果時apm D人就無啦啦~
                 整走D鐵馬啦~今我地同其他人就開始同amp D人草啦~~~
                 佢地冇講到10點45要查單啦
                 d人就開始左走右走今睇下 邊到開左就去買野~
                 不過都好彩~我同B樂都係換到的=w="""
                

刊登時間:2007-09-22 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 



訪客留言 (返回 yan20052006 的日誌)


kwan236 於 2008-01-15 02:32 PM 發表:
cM 4 U ` =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



唔撚想講個名出黎* 於 2007-10-11 09:11 PM 發表:
嘩*係勁嫁喎..
好多人都憎個個咩陳乜q喎!!
個條友好撚勁嫁?!好黑人憎嫁啦=)
唔關得d人咁憎佢啦...如果唔係既都唔會有咁多人留言話佢囉`
佢自己做左d咩自己知啦..我都唔係幾中2佢嫁咋,,只係我唔會出聲去罵佢姐"
重知我都唔倨你啦@@你唔好以為自己係d咩大牌既人先得嫁?!你唔係囉?
你唔好再做埋d樣衰既樣俾我睇牙`我一定會屌9柒你嫁!!唔好撚得罪我添牙`
死仆街..你條撚樣*講野都唔好咁撚串嘴添牙*因住俾人打牙.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



人一個~ 於 2007-10-02 04:28 PM 發表:
你打字都好勁喎~
"我地嬲都好小心嫁啦!"
好心你cheak清楚先好enter啦...
我係唔係佢個fd關你撚事呀~
我想搵人kill左你呀~點呀!!!
柒頭!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路過人 於 2007-10-01 05:57 PM 發表:
人一個個果~
我地串佢關你撚事~
你5好話我知你系個條肥婆個FD~
你打ge最後一句
一句講哂~小心D啦-0-
我地嬲都好小心嫁啦!
定系你想指搵人X我地的牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



串你的人 於 2007-10-01 01:48 PM 發表:
唔係我話你呀~~係我個fd呀
同你玩完,我落去買D野
跟著我個fd同我講
話俾人串喎
我問牙瑜 係佢串你地先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



W!nG=)) 於 2007-10-01 11:44 AM 發表:
憎你的人系李文婷...
李文婷你好CHEAP牙
COPY我之前D野
吾識打字就吾好COPY我D野喇
死CHEAP精李文婷
你都吾系好好多架炸
你都好黑人憎牙
李文婷
我都好憎你
吾好扮晒野咁喇
你以為你自己多FD牙
嘔囉.....
上次你話我 我都未同你計牙
李文婷 你好狗囉
超憎你牙....
識話人吾識話自己囉..
你呢D米都系跟人既...
我以家吾爆粗鬧你
你算好彩喇
因為我都系為左某D野先吾爆粗架炸
如果吾系實早用粗口鬧你喇!!
吾該你下次吾識打字 吾好COPY我D野喇
有版權架 我可以用法律告你 話你抄我版權嫁
你話人地跟尾狗 你自己米又系..
唉''最憎你呢D人架喇
廢時同你講 晒我D手力囉
拿..你段野系我WING打既..
你COPY 代表抄人喇..
記得吾好COPY喇啵 李文婷
我1遠都會咁憎你
希望F.3吾好同你一班TIM AR
同你一班 不如死左佢~~\
真系吾打喇 要用好多手力
W!NG字(COPY牙'''李文婷)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



人一個~ 於 2007-10-01 10:27 AM 發表:
串陳穎恩嗰個~同憎陳穎恩嗰個~
人地識唔識寫個醜字關你撚事呀~
同埋想嘔嗰個呀~用返個膠袋呀,,唔該!
小心嘔到成身都係,出到街個個都...唉~
一句講哂~小心D啦-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



串你的人 於 2007-10-01 12:23 AM 發表:
屌~~仆街肥婆恩!!
你又唔係唔知你自己幾肥啦
屌你老母加埋老豆死仆街我好唔鋸你呀!
我都知你連個醜字點寫
洗唔洗我教你呀!
成隻跟尾狗甘!
人鍾2乜你又鐘2
成隻狗甘!
吠兩聲泥聽下啦!
飛的甘好米牙!
咪又系攤大手版問老豆老母拎錢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



憎你的人 於 2007-10-01 12:17 AM 發表:
而家系 明顯既事-3333-'
吾該妳醒小小喇....
成日咁易喊啵....
最憎人地咁易喊
做人吾該堅強小小!!
仲話班長啵 唉...
吾鍾意既就吾 回覆 算吧喇..其實f.1果陣
都 小小吾鋸妳架 ..
雖然妳 時對 幾 既..
但系多謝妳 ..而家既
而識 多朋友..記住 ..
如果妳覺得 系 芯串妳既話
可以搵人打 既-333-''
i never mid....come on吧 .
妖~~個死人肥婆恩!!
佢又唔係唔知自己幾肥啦
仲要左9住個門口唔能俾人出去
人地兩個人行一個門口
而你一個人行一個門口
仲而為自己去過APM就好勁咁
有邊D人未去過APM
仲整日整副好似好勁咁既樣俾我地睇
仲要嘟起個嘴
好心你啦~又唔係唔知自己醜樣
睇見都想嘔啦
下次唔好係我地面前整啦
你而為真係我地阿嫂啊
想都唔好想呀
廢是人地見到你既樣
跟著掉頭走呀
你又冇啦啦喊
好心你啦!!
普通話堂Miss叫你出去
用普通話介紹自己
點知你又喊喎
你知唔知呀
E+勁多人憎你囉
好心你唔好跟著我地啦
廢是影衰我地呀嗎
你最好唔好係我地面前出現
人地整你一下
你就用拳頭打番人地一下
{仲要勁大力果隻}
而為跆拳道黑帶就好勁呀
又冇出去比賽過
好Q勁呀!!我地好驚呀
有本事同我個FD鬥呀
CM `
死 肥 婆
咪 成 日 跟 住 人 地 NA `
人 地 鍾 意 咩 ,, 你 就 鍾 意 咩 *
冇 D 原 則 咁
你 知 唔 知 你 好 黑 人 憎 架 =]
我 地 成 班 都 唔 想 同 你 玩 NA `
仲 要 成 日 痴 埋 黎 =]
瑩 瑩 講 小 小 野
你 就 超 大 力 打 佢 * 佢 野 到 你 咩 ?!
有 時 仲 要 撞 開 人 地
自 己 行 過 佢 ..
又 成 日 冇 NA NA 打 人
又 成 日 罵 人
都 唔 知 你 想 點
成 日 係 到 扮 好 勁 咁
你 話 有 D 好 好 笑 既 野
我 一 講 無 奈
你 又 話 好 無 奈
人 地 冇 做 過 又 係 到 話 人
小 小 野 就 係 到 扮 野 `
好 心 你 改 下 佢 NA `
宜 家 已 經 冇 咩 人 同 你 玩 NA
你 再 係 咁 既 話 ;;
冇 人 會 同 你 玩 架 NA
班長大撚哂咩
其實你自己咪又系想做
系到扮撚哂野!又5個自己肥喎!
我系F.1依經5撚鋸你嫁!
我地玩到好HI個陣跟著你無啦啦打人個頭!
有撚病入青山啦!
系有打5系又打
我同瑩瑩串你個陣你又系到笑都5知你笑乜撚野
5夠串就5夠串啦!系到扮哂野!
你估我地真系會同你玩咩
只不果玩你
唉!你算啦!我地都知你冇乜FD加啦!
先呢同我地玩!
同豆腐一樣
屌!好想打尻柒你牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路過人 於 2007-09-29 12:31 AM 發表:
死肥婆
屌~~仆街肥婆恩!!
你又唔係唔知你自己幾肥啦
屌你老母加埋老豆死仆街我好唔鋸你呀!
我都知你連個醜字點寫
洗唔洗我教你呀!
成隻跟尾狗甘!
人鍾2乜你又鐘2
成隻狗甘!
吠兩聲泥聽下啦!
飛的甘好米牙!
咪又系攤大手版問老豆老母拎錢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]