今日我好慘呀,個個都唔洗番學,得我一個要...好嬲呀~~!
今日放左學就番屋企換衫,之後就去bc啦,去bc個陣有莊,呀哥,crystal,cindy,kiu & ashlee,今日係bc好悶呀,本來佢可以落來嫁~跟住唔落得,好唔開心呀~今日見唔到佢...><今日真係好不幸呀!!!今日高佬有來bc,仲有d某某啦~~唉,今日真係唔開心呀,不過好采,佢岩岩send完message比我睇,跟住呀哥就話有m&m食,哈哈,跟住就食啦~今日食左3包朱古力,我唸好快就會病嫁啦,hehe...=.=
今日有係bc打排球,係學校p.e堂都有打,hehe,愈來愈鐘意打排球啦~
有人話,愛情就好似一場感冒咁,當一個人患上感冒個陣,佢既愛就會開始,咁係咪當個人病好之後,個場戀愛就會完呢?如果我係果個人,我寧願病到永遠...
|