2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天


今日好慘_要番學呀>< 分類: 未分類

  今日我好慘呀,個個都唔洗番學,得我一個要...好嬲呀~~!

今日放左學就番屋企換衫,之後就去bc啦,去bc個陣有莊,呀哥,crystal,cindy,kiu & ashlee,今日係bc好悶呀,本來佢可以落來嫁~跟住唔落得,好唔開心呀~今日見唔到佢...><今日真係好不幸呀!!!今日高佬有來bc,仲有d某某啦~~唉,今日真係唔開心呀,不過好采,佢岩岩send完message比我睇,跟住呀哥就話有m&m食,哈哈,跟住就食啦~今日食左3包朱古力,我唸好快就會病嫁啦,hehe...=.=

今日有係bc打排球,係學校p.e堂都有打,hehe,愈來愈鐘意打排球啦~ 有人話,愛情就好似一場感冒咁,當一個人患上感冒個陣,佢既愛就會開始,咁係咪當個人病好之後,個場戀愛就會完呢?如果我係果個人,我寧願病到永遠...






訪客留言 (返回 yan226 的日誌)


Sherman 於 2005-12-15 05:05 PM 發表:
仲漏左D野:
點解你要番學ge???
我ge用戶名:mango723
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  我點解唔洗番學呀...??
哦哦~我會去番言嫁啦~
Posted at 2005-12-15 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sherman 於 2005-12-15 05:01 PM 發表:
我係譚楨楨個度攞架...kaka...
 
我呢排好好丫,,,腦電波正常^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿哥~ 於 2005-12-13 09:18 PM 發表:
包朱古力好唔好食呢? 好食既話聽日再請你~!!!!!
calvin 唔黎冇人同我吹水~搞到今日有小小悶.......
不過唔緊要啦!我今日都去左唱k.............都幾開心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好食呀^^我聽日要食麥提莎,hehe~
今日佢冇來我都好唔開心呀 你今日去唱k就好啦~我唸到要咩present lu~hehe ,希望你日日都咁開心啦~
Posted at 2005-12-13 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





yan226
暱稱: ×﹍*傻豬╮``
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心~
好心冇好報嫁!!!
無聊
...........
今日好慘_要番學呀>...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 1306
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed