呵呵呵,,,
今日約左道道兩點鍾係cwb等,,,
買禮物比燃燃,,
不過我,,,遲左6分鍾,,,hehe,,,
之後行行行,,傾傾傾,,,
買左lu,,,,我諗都唔錯既,,
希望佢鍾意la,,,^^
之後去左食野,,,不過我無食喎,,,
跟住佢就join門門,,,我就同tiff行囉,,,
不過右去左食野,,xdd,,
season同rain都黎左,,
不過佢地唔係食囉,,,
係玩野,,= =影相相,,明知我影相樣衰仲要影,,
之後行左陣sogo,,,就走lu,,,
P.S 多左個名...叫抵線yan = =無奈~
{End}
[歡欣 心裡感謝神 歌唱 歸於聖父
讚頌 你賜下慈愛獨生的愛子
今天 心中剛強無懼怕 主的豐盛滿一生
皆因主手曾為我顯深恩 讚美 讚美]
|