| ●可惜我那麼幼稚,,不懂改變:::*?]=*

2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


中央圖書館..D人去曬..? 分類: 未分類

俾容累死....

差d要自己去...

都吾知好玩定好嬲....

好在仲有人未去,,

約左lu...

終於....

系大圍..借電腦無無聊聊咁玩chat room....

哈...

不過玩左一粒鐘就走人...

= =

唉...吾打喇




2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


勁驚既一日 分類: 未分類

牙婆入急症照野...

好鬼驚系一個吾好既結果..

佢仲講左好多陳年往事..講到喊..不過佢真系好可憐!!

聽都聽到心都痛曬..有d想喊..見到佢喊成咁..

咁之後我當然無喊啦!我喊佢就心痛死囉!

咁之後等左好耐喇,食左少少野..= =

入去見個醫生,,拎紙等照野喇..

好快好快咁照完x光..但等結果就好慢好慢..

其實依排見佢咁,我都有d牙!但要掩飾呢個沉重既感覺..

笑!

佢見到我笑,個樣都放鬆d..真好!

再等等等等喇!終於出左黎囉..

無事= =虛驚一場!

但腸要下年2月照...胃要7月照..

個心就吾知喇= =

咁系囉..

之後同左牙媽去唱k∼

食埋野...

再俾牙婆迫返屋企食野= =

系囉..




2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


游游游游水∼ 分類: 未分類

嘩∼今日勁早醒左!7點半醒左等個fd醒啦!

點知佢8點半先醒,激死我= =

咁之後落左商場食野啦!跟住∼去買野飲野食∼準備去清水灣游水∼

攪左好耐,終於上車喇= =

去到放好曬d野就游啦∼但其實我吾識游的∼哈哈∼

游游下見到葉雪儀...!!吾好再俾我見到佢!!plz

9點幾去到,游到1點幾就行雷落雨∼差d俾雷打雨∼電死∼哈哈))

如果電左既話,你地咪會好開心?吾得吾得!!!><!

咁之後走人啦∼等沖身都有排囉!攪錯!!之後就去左個fd屋企,好無奈囉!

call左個勁鍾意玩人同講大話&小氣既人上黎個fd度 打牌----朱媽

打俾佢,佢話要送2枝新hi-tic-c俾佢,佢先上喎!

你當我系咩牙?次次都系咁!有無諗過你咁耐以黎都好過份?

成日話我吾理你感受,咁吾該你諗清楚,咁耐以黎系邊個吾理邊個感受先好講啦!

你系人地面前扮到點我吾理你!但系你對我咁耐以黎都系咁過份囉!

有咩我又俾你,有好野我又俾你!你成日吾帶錢出街,又系度話我,之後食野次次仲要我請,仲要系背後話我,我又忍你!

你三番四次玩我個fd,我又忍你!

次次三番四次咁忍你...

咁我同你講啦依家,你要我吾睬你好易架咋,就系我一念之間咋!

你要我嘈你好易,反正你大把野俾我鬧啦!

之不過系好多事非咁解之麻∼之後d吾了解我既低能婆就去信你講野囉!

好厭牙,你覺吾覺架!做人吾好做到你咁賤格啦!

我吾系忍你好耐都吾會系日記鬧你牙!

我吾當面鬧你已經好比面你架喇!

檢討下啦!仲有牙,我好聲好氣咁同你講野!你同我講野d態度就不知所謂!成日都系咁!

我吾系事必要忍你架!你咁耐以黎牙∼算得上系我咩朋友牙!

超過份囉!

好吾想再同你講野牙,你知吾知牙!

唉,吾打喇∼




2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


終於去左 分類: 未分類

終於去左!

系m記食野∼

之後就上11b∼

到左之後睇誠玩魔術∼

之後坐多陣就落左會所唱k∼

我覺得自己唱得難聽,初初唱果陣把聲超沙∼

但吾知點解有人覺得好聽,都吾知系咪真= =

但我只知道∼自己要進步!

之後就去左桌球果邊好無聊咁訓左系度∼

跟住又去唱k,今次有男仔∼

成班,加埋誠同mz kwok∼

之後佢地吾知點解話我唱歌好聽,狂迫要我唱..

我自己覺得難聽...

唱左吾知幾耐∼就要退房喇∼

之後上返mz kwok屋企拎袋∼

落左去食野∼跟住搭返11x返黎∼

去寶達者搭11x∼可笑也




2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


決定左!! 分類: 未分類

我去我去我要去∼

哈哈,睇下果個人見到我個無奈樣∼幾好笑∼哈哈!!!

我話過吾會再忍∼

忍一兩句就開波∼哈

 

今日同細表上左婷屋企打牌∼yeah

佢搵埋佢牙媽打∼我一系吾食∼一食就狂食∼哈!

 

吾知聽日見到mz kwok會點呢= =?

 

吾知打咩 吾打喇∼yeah




2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


去?吾去?逃避?面對? 分類: 未分類

去定吾去?

逃避定面對?

 

 

 

聽日先知!




2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


我講錯??? 分類: 未分類

尼d我選擇唔回應..卡卡.......如果我係點既人你心知肚明既話...我根本唔駛講

 

 

 

 

咁我寧願相信,定系..?



一陣去唱k 分類: 未分類

無論你去吾去都好,,我都系唱得成的______;]]

一定搵到人唱’xD

 

冷淡令人很難受,;]]"???

吾會的,,"我對人冷淡..人地點會難受牙....???"""

牙--嬅姐,,最多少左個物質朋友者..,,同我講咁多野做咩者,,,

咩咩道理,,我吾想明,,亦都吾需要明...

更何況...明黎都無用la...

 

你想這麼的苦忍你,,;還是你變了不受理...

可惜,,吾想忍,,好難忍,,一諗起暑假過後,,就好難受,,

由自願變成都吾知似乜,,..怕捱過亦恨透你""_

不如你去搵一個同我一樣,,咁鍾意犧牲既kai子啦...

我都吾明咩心態,,定系變態的,,???""

一個咁鍾意目中無人,,成日為自己利益著想行先,,又成日系背後損人,,極貪..

既然系咁,,我一早就應該吾理你牙,,可能系因為我好人,,你咁鍾意扮野搵利益,,將來有人加入2b,,你再向佢地埋身囉,,我真系吾多想再理你...,,

一個就吾多出聲,,但系又要系背後損人,,我俾佢個所謂best fd系背後話果陣,,我諗佢都系係背後冷嘲啦...;"]]]"!!!

....

 

 

 

 

 

 

諗諗下,,我作果首詞真系爆岩我....

 

想擁有  沒缺少.不開心怕會被笑 我結果陪出了笑臉,還要強裝自然..

很想喊像幼少 一不高興喊夠忘記了...

 


是你招數才高 與那本領更要得獎
令我妨似奴工 誰亦話我像水魚
而友情要用尺度 極懷疑存心玩我吧
而最後 任我苦惱繼續廷伸
亦會想到 我自問未撐到

*你想身邊的高估你 還是這邊的憎恨你
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像介入被玩遊戲*

是我想我人好 每次都信勉強不到
亦信純真的態度   何用做戲地討好
如友情 需踏血路 是傻人誠懇抑冷酷
如我笨 煩惱該去禮讓誰好
就當憎你 我但願你聽到

你想這麼的苦忍你 還是你變了不受理
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像 介入被玩遊戲

怕捱過亦恨透你




2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


自作,改詞,原詞方力申無雙譜,能力有限,作得吾好都無計 分類: 未分類

是你招數才高 與那本領更要得獎
令我妨似奴工 誰亦話我像水魚
而友情要用尺度 極懷疑存心玩我吧
而最後 任我苦惱繼續廷伸
亦會想到 我自問未撐到

*你想身邊的高估你 還是這邊的憎恨你
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像介入被玩遊戲*

是我想我人好 每次都信勉強不到
亦信純真的態度   何用做戲地討好
如友情 需踏血路 是傻人誠懇抑冷酷
如我笨 煩惱該去禮讓誰好
就當憎你 我但願你聽到

repeat*

你想這麼的苦忍你 還是你變了不受理
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像 介入被玩遊戲

怕捱過亦恨透你




2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


游水游水∼∼ 分類: 未分類

今日同婷去左游水∼之後順便上左佢牙婆屋企食飯

尋日去左唱k,,之後上左紵屋企食飯∼

邊個想去唱k搵我,,plz

 



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 26 | »