無論你去吾去都好,,我都系唱得成的______;]]
一定搵到人唱’xD
冷淡令人很難受,;]]"???
吾會的,,"我對人冷淡..人地點會難受牙....???"""
牙--嬅姐,,最多少左個物質朋友者..,,同我講咁多野做咩者,,,
咩咩道理,,我吾想明,,亦都吾需要明...
更何況...明黎都無用la...
你想這麼的苦忍你,,;還是你變了不受理...
可惜,,吾想忍,,好難忍,,一諗起暑假過後,,就好難受,,
由自願變成都吾知似乜,,..怕捱過亦恨透你""_
不如你去搵一個同我一樣,,咁鍾意犧牲既kai子啦...
我都吾明咩心態,,定系變態的,,???""
一個咁鍾意目中無人,,成日為自己利益著想行先,,又成日系背後損人,,極貪..
既然系咁,,我一早就應該吾理你牙,,可能系因為我好人,,你咁鍾意扮野搵利益,,將來有人加入2b,,你再向佢地埋身囉,,我真系吾多想再理你...,,
一個就吾多出聲,,但系又要系背後損人,,我俾佢個所謂best fd系背後話果陣,,我諗佢都系係背後冷嘲啦...;"]]]"!!!
....
諗諗下,,我作果首詞真系爆岩我....
想擁有 沒缺少.不開心怕會被笑 我結果陪出了笑臉,還要強裝自然..
很想喊像幼少 一不高興喊夠忘記了...
是你招數才高 與那本領更要得獎
令我妨似奴工 誰亦話我像水魚
而友情要用尺度 極懷疑存心玩我吧
而最後 任我苦惱繼續廷伸
亦會想到 我自問未撐到
*你想身邊的高估你 還是這邊的憎恨你
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像介入被玩遊戲*
是我想我人好 每次都信勉強不到
亦信純真的態度 何用做戲地討好
如友情 需踏血路 是傻人誠懇抑冷酷
如我笨 煩惱該去禮讓誰好
就當憎你 我但願你聽到
你想這麼的苦忍你 還是你變了不受理
難道友情 需找我這人犧牲至死
每次給挑選都被拋棄 其實我以心來珍惜你
卻像 介入被玩遊戲
怕捱過亦恨透你 |