| ●可惜我那麼幼稚,,不懂改變:::*?]=*

2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


好多野伸囉!! 分類: 未分類

有邊個會聽我伸呀?曬氣啦!我個心情邊個會明呀?

唉!!!今日超黑仔囉!!

同朱媽搭的士呀,咁果陣個書包又勁脹喎,咁我同佢更系郁黎郁去整返好個書包先架啦!

如果吾系點坐呀?我同佢又肥!

咁之後個電話煸左系個的士度我同佢都唔知囉!

跟住出返去睇下的士佬系唔系度,點知走左喇已經!

再走返入去學校打電話,但自己心知肚明系無用!因為我較左靜音,響都唔響震都唔震果陣囉!

好灰喇已經..打俾我老豆,佢淨系識得話無計,好在之後佢都有打去總台,,但我都心知,曬氣啦!搵到都唔會俾返我!

灰爆lu...

又會有邊個明白我心情呀..

跟住返到黎...補完習同表姐傾囉...

勁多野伸囉...

一次過伸曬出黎..

但依然好火好火囉!!

仲要俾人地個好媽媽屈囉!!

第一.我吾會成日打俾你個女.只有你個女打俾我.我好好好耐都無打過俾佢

第二.你個女今朝自己話上黎.我搵都無搵過佢.你鬧我把柒呀?!!!

第三.唔見左電話既唔至佢一個.你唔好賴我話系我偷左.話系我累佢囉!你成幾廿歲人,咁都唔識諗呀?淨系識得屈人賴人喎,勁想鬧你囉!你果然系大陸婆、鄉下婆!

死八婆!!

 

 

唔打喇..好多野想伸多...

但一個對像都搵唔到囉..

超sad囉...

唉..

咁解我無朋友架..

唉...

可唔可以救下我..

抽d時間出黎俾我伸,,當施捨下我?




2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


傻左既一日 分類: 未分類

今日喇...無聊得濟喎

就系班房發顛啦..

咩住林正堯個背朗~之後再咩住韓淑華既斜咩袋~

笑爆人喇,,我仲要走出走朗囉!!

之後我再咩埋陳麗婷個背朗系前面~

woooo~好多個袋~

有人話大陸婆返大陸...= =呵

唔打喇




2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


吾系好開心 分類: 未分類

尋晚大傷風...

8點幾食左兩粒特強既幸福傷風x....無用...11點再食...

流鼻水流到爆...塞又塞到爆...

根本訓吾到...又wing喎...11點3左右訓啦...點知3點幾先訓到..4點幾再醒...= =

終於5點訓得著喇...6點半又要醒...好有問題囉成個人都...到依家好攰囉!

 

 

 

我發覺呢...呢排好吾想自己一個人行黎行去...

好孤獨囉...但我都吾知搵邊個好喇..

吾系無人可以搵...但系果d都吾系我想搵既人囉= =

同果d人一齊..有時好無聊呀...

仲有個吳嘉雯真系好黑人憎囉..忍左佢好耐啦!

去到邊佢就啤到邊囉!!我得罪佢咩依家?

我記得好似系上年囉= =

打badminton果陣成日都串佢囉...

不過佢又真系幾黑人憎麻= =佢吾口臭我點會串佢呀!!!成日無啦啦串朱媽....抵俾我串啦!!!算喇...

靚女還靚女...咁黑人憎既靚女我未見過...雖然佢吾系好靚= =!!

有時無聊果陣系度諗下...

f.2邊個系靚女~因為f.2無靚仔~每班一至兩個

a班...有個"靚"仔李*敏麻...我知丫

b班...你地估下  () 

陳麗婷...鄧悅容..駛吾駛放埋林嘉盈落去???3個邊個排第1,2,3????

可能個個第尾...李志敏第一      

林正堯都幾靚

c班...娟""..有無人覺得弱智盈靚?佢好醜~哈

d班....朱媽~

池惠子幾靚牙

e班..無靚女

無聊麻??我就系無聊架喇!!!

靚仔...都識到個既............呵呵"

多得我雲家姐麻~呵呵!

吾打住




2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


困系屋企既一日 分類: 未分類

吾出去打機..困左系屋企...自閉既一日

Q:你最怕在夢中見到誰呢?

a.嚴厲苛刻的老師
b.長相兇惡的警察
c.不歡而散的舊情人
d.對之有愧的債主. 

選a的∼
當你遇到挫折的時候,會想快點找到傾訴的對象,而你的身邊也有幾個值得信賴的好朋友 ,可以分享你的悲喜與所有心事。所以你算是個幸福的人,情緒很快就能平靜下來,這都要 感謝那些陪伴你走過來的好友們。不過,有時也要帶來一些快樂的消息,不要讓大家常常沉浸在你的悲苦之中∼

選b的∼
當你想要找人吐苦水時,會先選擇時機與對象,確定不會打擾到別人時,你才會將心事說出來。也因為你的貼心,別人不會認為聽你訴苦會是件討厭的差事,反而會樂意分擔你的憂愁。而你也深深知道這種精神支持的重要性,會在朋友需要幫助的時候,適時伸出援手,當個好聽眾∼

選c的∼
你是個比較纖細敏感的人,會為了幾句無心的話語,而難過許久。可是你又不想打擾別人,所以會將事情擱在心上,直到遇見你認為可以放心傾吐的對象,就會像開閘水壩,盡情宣洩。所以平常交情的朋友,是無法瞭解你內心的痛苦,只有最親近的人,才會知道你真正的感受∼

選d的∼
你挺愛面子的,如果有人讓你當面難堪,可是一件了不得的大事,你會覺得難以忍受,心中會一直掛念此事。可是你的自尊心很強,絕對不會在眾人之前有任何反應,而會將情緒壓抑下來,帶回家,在無人的時刻,再慢慢檢視自己的傷口。沒人見過你脆弱的那一面,因為你總是隱藏得很好∼ 




2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


2006-09-02 分類: 未分類

為何要落淚 落淚仍要一個面對
無謂的負累 怎麼不忍失去
其實我不怪誰 在你掌心裡
偏偏我要孤單寄居

為何要恐懼
寂寞時欠一個伴侶
甜蜜中受罪 怎麼講都不對
無論你想愛誰 在你掌握裡
我熱情隨時在手裡

誰也知 夜夜與他那內情
可惜我瞎了眼睛 
真相 那需說明
而我卻哼不出半聲

誰也知 夜夜與他那內情
甘心去做你佈景
得到 你的愛情
還要再得到你任性

一切 原是注定
因我跟你都任性

 

 

 

 

 

 

我就像..只會在你付近經過的人吧...




2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學禮 分類: 未分類

真無聊牙今日....

7點3醒左..搞掂d野....搭10返度去囉....

返到去見到d f.1既小朋友...見到好想暈!!

好細細粒...大粒果d又低能喎...

好無奈喇!!

好在我系吾會有機會識到佢地者!!

開學禮好想訓...

 

何嘉欣拎獎上到台....個個笑佢...哈!!個8婆咁都拎到錢...= ="""

有人仲叫佢何嘉欣姐姐...

柒姑陸拎獎..個個噓...仲笑得咁開心...           以笑遮醜?

 

 

牙潘麗珍小姐..問我仲系吾系佢家姐....我好想同佢講...2年前系...但到依家即使念舊..

都自問做吾到佢家姐...= =""

何況...咁耐無見..已經開始淡淡地了!

 

放學....佢已經約左人..咁算喇...

 

之後放學..上左人地屋企睇碟...

笑到嘔囉2個都..

吾打喇




2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


心理遊戲 分類: 未分類

是在回味在防備 或炫耀你演技
望著戲飛 聽唱機 為何不爽快地
現在答覆 請答覆
今晚的戲要否等你
越是逃避越流利 隱晦是你專利
實在你想 不太想 為何眈天看地
像太空搜索中 揣摩不到你的心理

求求你訂個日期
何時才打開天窗不顧忌
如排戲 像試用期 亦至少
終於等到些轉機
*
無聊的遊戲 從眼角眉梢捉心理

這一場戲 神合卻貌離
無聊的遊戲
誰叫我那麼喜歡你
再不甘心都跟你轉彎兜圈 永恆地

著迷地在迎合你口味
落力去猜 怎破解 面前昏天暗地
像是似非 怎愛起 想識穿你那些把戲

為著何事 任何事 未曾直接表示
若沒意思 不至於 釀成今天對峙
望著某君 因你痴 這種感覺是否得意

求求你訂個日期
何時才打開天窗不顧忌
如排戲 像試用期 亦至少
終於等到些轉機

無聊的遊戲 從眼角眉梢捉心理
這一場戲 神合卻貌離
無聊的遊戲
誰叫我那麼喜歡你
再不甘心都給你玩弄著拒絕逃避

求求你訂個日期
何時才
打開天窗不顧忌
如排戲 像試用期 亦至少
終於等到些轉機

無聊的遊戲 從眼角眉梢捉心理
這一場戲 神合卻貌離
無聊的遊戲
誰叫我那麼喜歡你
再不甘心都給你玩弄著拒絕逃避

玩遊戲 從眼角眉梢捉心理
兢猜遊戲 題目太迷離
和情人玩遊戲  誰叫我那麼喜歡你
再不甘心都給你玩弄著拒絕逃避




2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


今日陪人買書..之後落左mk∼ 分類: 未分類

今日喇...就同婷買書啦..

之後喎..臨出門口就同容講話要買書就打俾XX喎!

之後就我博線囉..

跟住終於有得去喇...

就好無聊咁囉...

跟住去左美心...

跟住返屋企...

有d好衰既事發生...

跟住就..落左警會囉...

系囉..

= =

電話又得返一格電..

= =

吾打喇




2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天


夜晚傾電話 分類: 未分類

嘩嘩∼傻左

同婷傾到3點幾...加埋我既表表∼嘻

呵呵

吾打lu



坐80號坐到痴∼ 分類: 未分類

真系痴線的...咁去果陣要坐80號返觀塘..再轉小巴去翠平喎..

美林坐80號...出返黎半粒鐘...

痴線

之後到左咪轉車囉∼

上到翠平..落雨喎

攪到我成身都濕曬...

真系激死我!!

等多一陣就見到琳佢地啦!

之後再等多兩陣先見到婷佢地囉= =

跟住去左m記喎∼

李惠欣話要返屋企,吾得記做咩,,叫我地一陣落曉麗,,

咁我食左少少野∼

就坐系度呆,無乜點出過聲..

系囉...

之後落左去喇喎,,

又系度等,,,

等到喇,,,佢地就拎傘..

但吾夠數...

我又要濕過囉...= =

等到車咪好無聊咁坐左系度囉...

落車去到入面仲無聊!

低能,系裡面留咁耐把q咩!

悶到爆牙...

之後咪同婷佢地周圍走囉...

都系好無聊..無計

之後終於走啦...系巴士度煩到婷同全爆囉...

我勁系度玩野∼呵∼

之後婷問左我一個無聊既問題= =

你自己諗啦呢個問題∼

thz,婷!借俾我抄返∼

吾打喇



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 26 | »