|
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
| -o- |
分類: 未分類 |
被容問起我個咩病..
一問即灰曬...
可是正經野要緊...當聽唔到..做返正經野..
起碼俾佢知道..
我無野既..
死唔去..
不過俾我病搞到灰曬咁囉...
未死得..未死得!
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 鬥講? |
分類: 未分類 |
我係有上堂呀
遊夢呀麻
我係有讀書呀
睇兩眼呀麻
我係有溫書喎
個心唔知飛左去邊呀麻
我係唔夠訓喎
你唔夠我串之麻
你好煩呀
係煩你之麻
妖,之麻完未,講完未
我無講野喎
我已off...
尋晚3點幾既事..
真煩呢..
你理得我者!
下次鎖鬼你呀喇
哼! |
| 無奈既*中文突擊測驗AND嚇死人既*閱讀堂 |
分類: 未分類 |
今日,,首先俾陳全玩先...睇下...下圖
天呀....好一句..就是這份禮物la...傻瓜!
今朝雲笑笑口扮有野望住陳...
陳好得意咁掩住塊面...
我仲以為佢講左~
點知係lunch先講..
好一句一笑傾城
LUNCH為左班令女而去...
好辛苦咁為左班令女而50...
但要付出好大的代價.....
我的天...
返到黎我的一句說話...
嚇死人了!! |
2006 年 10 月 31 日 星期二  |
| 孤單心事 |
分類: 未分類 |
雨下在我窗前 玻璃也在流眼淚
街上的人都看起來 比我幸福一點
用寂寞來測驗 還是最想要你陪
曾一起走過的夏天 我常常會夢見
我猜不到你真正的感覺
思念寫成臉上的黑眼圈
有的時候我寧願 你對我壞一點
無法停止幻想我們的永遠
愛你是孤單的心事 不懂你微笑的意思
只能像一朵向日葵在夜裡默默的堅持
愛你是孤單的心事 多希望你對我的誠實
一直愛著你 用我自己的方式
我在你的心裡 有沒有一點特別
就怕你終究沒發現 我還是在你身邊 |
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| 睇完醫生喇 |
分類: 未分類 |
又俾多包藥我...
........................
頂
........................ |
2006 年 10 月 28 日 星期六  |
| 最近... |
分類: 未分類 |
問左兩個一個問題,,
其中一個用返sms答我...
佢話既然有病,,無論系咩病都好,,都應該去睇醫生...
另外一個好型咁答左一個字:睇
我就系吾知睇吾睇好,先希望有人俾個答案我..
既然話左再睇..咁只好再去睇喇..
系咩病..好難講..
總之系一個好難面對既病..
就系咁多!
仲有最近發生左好多野...
勁無奈!
你既出現..
弄得我整個世界都亂了..
真多得你.. |
2006 年 10 月 24 日 星期二  |
| 陸運會1 |
分類: 未分類 |
無奈囉∼!!!!
搭13x∼之後?到左囉!
玩死陳志友..黃權樂...
yeahyeahyeah∼!!!
無咩野好講..
講左我個病俾雲家姐知...
一個好嚴重既病...
唔知會吾會好待返既病..
吾知會吾會惡化既病...
好驚!!真系好驚...
點解個天要我有呢種病...灰曬喇...
算喇.. |
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
| miz kwok返黎睇我地! |
分類: 未分類 |
lunch果陣勁有驚喜!!!
miz kwok黎左2b喇!
系喇,系你喇!
郭熹雯小姐!!!
好掛住你牙!!!
竟然可以再見你!!
真好!!
雖然無咩野傾,但真系好開心!
等待下次再見你既日子來臨!! |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| 好無奈牙;;;]] |
分類: 未分類 |
尋晚夜晚11點幾先黎做果個電腦功課...
哎牙....,,,真煩...
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 心情爆差既一日囉 |
分類: 未分類 |
因為某d原故..
再加埋某某系我訓緊覺果陣,搵本野打落我頭度..勁痛囉..
一次系咁,,兩次又系咁,,好過份囉!!
仲要話返我轉頭喎!
仲要啤住我喎!!
有無諗過你咁q大力打落黎..
唔痛都俾你嚇q死啦!!
見到你就火!!!
全部因素佢佔左一半喇- -
唉牙!!!!!!!!!!
放左學咪系班房度hea陣囉...
仲要俾人激牙!!
唉!!真系灰曬...
總之thz容喇
thz堯
thz雲
排名不分先後!
完
吾系我人生完牙!!吾好再咁講我><!
哼
系咁- - |
|