|
|
暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++ 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
×心中的痛楚`你能感受到嗎?
×為你流下的淚`從不算少`
×眼淚是為你而留的=]"
×只要笑一笑`沒有解決不了的事`
×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`
×我的世界要被你壟斷佔有`
×得不到的東西是最好的吧?!`
×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`
×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`
×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`
×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`
×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`
×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`
×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`
×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`
×請擁抱現有的快樂=]`
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
! ?
| 2007 年 8 月 2 日 星期四 |
 |
蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]" |
| 當愛著你`失去自己-)" |
尋晚同傑傑傾完電話`冇疑地係比之前多好多野講=]"
原來大家呢排都發生左好多野...
傑傑係甘鬧我...又係1個問題...
甘做值吾值得?!=]"
我吾知...我吾知...我只知道...
吾值...但係..我都想做落去=]"
呢的野吾開心既就吾好講啦=]"
講的開心架啦=]"
傑傑問我地班上的可愛小女生幾時要補課-0-"
想要溝她們- -"
同傑傑講=]"你甘做- -"
係吾係想令我係班上既地位提升幾層=]?
佢話係- -"佢要俾人知道...
我同凌凌都係吾可以蝦既-0-"
聽完= ="呆了xD"
又話幫我出粉嶺搵個條友出黎- -"
得1個名- -"你可以搵到咩\口/"
冇可能xD"同埋...就算搵到都不要玩太大了=]"
因為...............................................
吾想搞到佢有的咩事-)"
_______________________________
承諾要遵守...答應自己既事要做到=]"
不能找你....只能你找我-)"
|
|
刊登時間︰2007-08-02 10:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="
|

|
! ?
| 2007 年 8 月 1 日 星期三 |
 |
蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]" |
| 告別才是永恆=]? |
好多野諗-)"諗緊個晚[佢]叫我去搵小邪=]"
個晚很想有呢個沖動去搵小邪...
但當我打俾另1個他的時候-)"
他吾俾我去搵小邪=]"
係[佢]吾知咩事=]"
所以吾關心我牙?!
定係...[佢]根本吾再關心我...
個晚醉左=]"叫他叫[佢]黎-)"
他告訴我...[佢]吾會黎架啦-)"
個1刻既我應該已經明白...
他知道[佢]不會再關心我了-)"
想想下=]"又想起了[佢[跟我的說話=]"
{我陪你等埋個半年=]"}
{如果...當你等到後..我同左他1齊甘點?!}
{甘......你聖誕節個陣要陪我也...
吾可以陪他...陪我去街=]"}
有幾多個聖誕節=]?
有幾多個承諾?!=]"
到最後只剩下[佢]的餘溫...-)"
這關係連遊戲也不如吧?!=]"
____________________________
傑傑係msn問我係吾係飲酒T^T"
又俾傑傑鬧>/\<"個晚..............
好想打俾傑傑...因為我吾可以搵小邪...
更+吾想煩到任何人=]"
但係...我只知道...我1拎起個電話..
傑傑聽左1定會鬧我=]"
我知道...傑傑仲好關心我...
所以先會鬧我=]"
但係...你地只係識我鬧我..
話我吾岩...你地根本就吾知我開心定吾開心-)"
你地只睇表面既野...
飲酒係我吾岩?!甘點解他又係甘叫我飲?!
醉了幾次=)"很辛苦很辛苦...
飲酒比食煙難=]"但是...
食煙後的感覺比飲酒更+辛苦..
很想見傑傑...可是...不想讓他看見現在的我=]"
不想他再為我擔心了..
因為...........不想再有任何人擔心我了=]"
很想很想跟傑傑傾計-3-"
傑傑呢排心情都吾多好=]"
我知道的-)"所以..................
等他心情好了才算吧=]"
________________________________
多人囍歡...便會成為俾爭奪的目標..
對方不一定是囍歡你的吧=]" |
|
刊登時間︰2007-08-01 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="
|

| 我的世界1天1點為你改變你沒發現-)" |
尋日做既野吾知岩吾岩=]"定係根本就係1個錯=]?
同宏之前甘做差吾多=]"仲記得宏話,
吾可以要我執意囍歡埋佢,
因為甘做吾係1個好男仔,
甘.......我依家係吾係應該要話,
我吾可以再執意要你愛我=]?
因為甘做吾係1個好女仔?=]
尋晚同你傾完msg...
發覺自己呢幾日所做既野,
比起之前所有所有野更+傷心=]"更+累=]"
同你傾完,諗返你同我講既好多野,
有次,因為[佢],係火車想喊了,
你1個msg令我更+想喊,
{我只係想同你講我囍歡你,我知你個心仲有[佢],
我吾會要求你做我女朋友,我只係想你知道...}
收到後,眼淚更+多了,點解有個對我甘好既人,
我吾揀,要做第3者=]?
其實真正第3者都吾知係邊個=]"
返左屋企,還是俾了1個msg拒絕左宏,
因為我知道,我就算個陣對宏有好感,
我都吾應該同宏1齊,拒絕完佢,
又1個msg=]"{我明白架啦,
愛吾可以強求,我只係想好似10分愛入面既小武甘,
守護自己心愛既人,做佢既觀音兵...}
聽完,心情好怪,吾知點甘,之後既每1日,
宏日日都陪住我,開心又係佢陪我,
吾開心又係佢陪我,有晚,[佢]叫宏溝我,
極度吾開心,就係因為甘令到我更+覺得宏好,
有晚我同宏講,{我發覺自己會緊張你,
在乎你,掛住你,想念你,好辛苦也...}
喊了,宏就係msg度同我講對吾住,
msg度話,{我甘做令你甘困擾,我吾再搵你,
你就吾會再甘},又話{好想親口打俾你,
同你講1句從未講既我愛你=]"}聽完,
跟住喊得仲勁=]"跟住,宏打左黎,
叫我吾好喊先,問我想吾想聽佢講野,
答了想,佢要我吾準再喊,講了第1次的我愛你,
喊聲更大了,記得自己個陣時講過,
如果再拍拖就1定要做1個俾人哄既女朋友,
我累了,吾想再哄人了,
宏話要我等1年之約結束之後先同我1齊,
個陣時仲差半年左右=]"
我1個人等都累了,已經甘辛苦了,
點解仲要拖埋宏落去?!=]
2個1齊辛苦?!我等[佢],宏等我?
宏話吾會辛苦,因為佢會每日係我身邊陪住我,
日子會好易過,傾多陣,
宏就哄左我訓,第2日,
又喊了,同宏講,{我係1個好易變心既人,
我依家可以肯定甘同你講,
我囍歡個個係你,但我吾知幾時會對你變心,
可能係下1秒,下1個小時,下1日,下個星期,
下個月,下年,或者成世都吾會變心,
我只知道我依家囍歡個個人係你,
在乎個個人係你=]"}講完又喊,
同宏係埋1齊之後,出到粉嶺既就1定會出去陪佢=]"
因為,我吾想再好似第2次甘,到左最後,
佢係吾明,佢係覺得我煩=]?
到最後變心個個係邊個=]?
我以為真係我迫得你太緊=]"
原來吾係...聽小邪講完...
明曬=]"清楚曬=]"知道曬咩原因=]"
嬲-[]-?有...吾開心-[]-?有...
傷心-[]-?有...累-[]-?有...
乜都有的甘啦...
其實由1開始我係吾係吾應該俾機會你/自己...
可能甘樣對大家先係最好架啦...
1開始錯個個係我?!=]"
可能吧xD"你同我講過既野,
我通通都記得.....................-)"
你會內疚嗎?!你在意嗎?!!
見到你msn又係個句,
記得你都同我講過大約既野..
{如果你想要承諾我可以俾你,但係你要諗清楚=]"}
好多好多...但吾想再諗落去...
只知道...現在的我,還是會因為你而不快樂=]"
{是我...共你迫得太近} |
|
刊登時間︰2007-08-01 12:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="
|

| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 177 | » |  |