︴日記仔..++'____

EaCh  AnD  eVeRyDaY,,,]]

         [[i  WaNnA  hAvE  yOu  NeXt  To  Me,,

                 AnD  i  SiDe  To  ThE  wOrLd,,,\\

                        I'lL  nEvEr  LeT  iT  eNd,,, ____+

 

     aLl  ThE  pRoMiSeS  wE'vE  mAdE.../\/

             aLl  ThE  eMpTy  WoRdS  i'Ve  PrAyEdAlL"'`

                     tHe  HoPe  FaDeD  aWaY  dAy  AfTeR  dAy...!!!

 

    I dOn'T kNoW aNyThInG aBoUt OuR fUtUrE,``

        BuT I'm CrYsTaL cLeAr ThAt...||`

            I hAvE tO gEt YoU bAcK nOw,\/\`

                I cAn nEvEr LeT yOu Go NoW...=]

 

 

 
 
 
yan330330

暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

:: 訪客留言 ::

 
Mycobacteriu... (Chassype)
Moxicillinan... (Chassype)
Levitra Gene... (Chassype)
Tetracylin K... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)



:: 我的好友 ::

 

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

×心中的痛楚`你能感受到嗎?

×為你流下的淚`從不算少`

×眼淚是為你而留的=]"

×只要笑一笑`沒有解決不了的事`

×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`

×我的世界要被你壟斷佔有`

×得不到的東西是最好的吧?!`

×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`

×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`

×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`

×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`

×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`

×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`

×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`

×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`

×請擁抱現有的快樂=]`

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 

! ?
2007 年 8 月 2 日  星期四 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

當愛著你`失去自己-)"

尋晚同傑傑傾完電話`冇疑地係比之前多好多野講=]"

原來大家呢排都發生左好多野...

傑傑係甘鬧我...又係1個問題...

甘做值吾值得?!=]"

我吾知...我吾知...我只知道...

吾值...但係..我都想做落去=]"

呢的野吾開心既就吾好講啦=]"

講的開心架啦=]"

傑傑問我地班上的可愛小女生幾時要補課-0-"

想要溝她們- -"

同傑傑講=]"你甘做- -"

係吾係想令我係班上既地位提升幾層=]?

佢話係- -"佢要俾人知道...

我同凌凌都係吾可以蝦既-0-"

聽完= ="呆了xD"

又話幫我出粉嶺搵個條友出黎- -"

得1個名- -"你可以搵到咩\口/"

冇可能xD"同埋...就算搵到都不要玩太大了=]"

因為...............................................

吾想搞到佢有的咩事-)"
_______________________________

承諾要遵守...答應自己既事要做到=]"

不能找你....只能你找我-)"

刊登時間︰2007-08-02 10:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 1 日  星期三 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

告別才是永恆=]?

好多野諗-)"諗緊個晚[佢]叫我去搵小邪=]"

個晚很想有呢個沖動去搵小邪...

但當我打俾另1個他的時候-)"

他吾俾我去搵小邪=]"

係[佢]吾知咩事=]"

所以吾關心我牙?!

定係...[佢]根本吾再關心我...

個晚醉左=]"叫他叫[佢]黎-)"

他告訴我...[佢]吾會黎架啦-)"

個1刻既我應該已經明白...

他知道[佢]不會再關心我了-)"

想想下=]"又想起了[佢[跟我的說話=]"

{我陪你等埋個半年=]"}

{如果...當你等到後..我同左他1齊甘點?!}

{甘......你聖誕節個陣要陪我也...

 吾可以陪他...陪我去街=]"}

有幾多個聖誕節=]?

有幾多個承諾?!=]"

到最後只剩下[佢]的餘溫...-)"

這關係連遊戲也不如吧?!=]"
____________________________

傑傑係msn問我係吾係飲酒T^T"

又俾傑傑鬧>/\<"個晚..............

好想打俾傑傑...因為我吾可以搵小邪...

更+吾想煩到任何人=]"

但係...我只知道...我1拎起個電話..

傑傑聽左1定會鬧我=]"

我知道...傑傑仲好關心我...

所以先會鬧我=]"

但係...你地只係識我鬧我..

話我吾岩...你地根本就吾知我開心定吾開心-)"

你地只睇表面既野...

飲酒係我吾岩?!甘點解他又係甘叫我飲?!

醉了幾次=)"很辛苦很辛苦...

飲酒比食煙難=]"但是...

食煙後的感覺比飲酒更+辛苦..

很想見傑傑...可是...不想讓他看見現在的我=]"

不想他再為我擔心了..

因為...........不想再有任何人擔心我了=]"

很想很想跟傑傑傾計-3-"

傑傑呢排心情都吾多好=]"

我知道的-)"所以..................

等他心情好了才算吧=]"
________________________________

多人囍歡...便會成為俾爭奪的目標..

對方不一定是囍歡你的吧=]"

刊登時間︰2007-08-01 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


我的世界1天1點為你改變你沒發現-)"

尋日做既野吾知岩吾岩=]"定係根本就係1個錯=]?

同宏之前甘做差吾多=]"仲記得宏話,

吾可以要我執意囍歡埋佢,

因為甘做吾係1個好男仔,

甘.......我依家係吾係應該要話,

我吾可以再執意要你愛我=]?

因為甘做吾係1個好女仔?=]

尋晚同你傾完msg...

發覺自己呢幾日所做既野,

比起之前所有所有野更+傷心=]"更+累=]"

同你傾完,諗返你同我講既好多野,

有次,因為[佢],係火車想喊了,

你1個msg令我更+想喊,

{我只係想同你講我囍歡你,我知你個心仲有[佢],

我吾會要求你做我女朋友,我只係想你知道...}

收到後,眼淚更+多了,點解有個對我甘好既人,

我吾揀,要做第3者=]?

其實真正第3者都吾知係邊個=]"

返左屋企,還是俾了1個msg拒絕左宏,

因為我知道,我就算個陣對宏有好感,

我都吾應該同宏1齊,拒絕完佢,

又1個msg=]"{我明白架啦,

愛吾可以強求,我只係想好似10分愛入面既小武甘,

守護自己心愛既人,做佢既觀音兵...}

聽完,心情好怪,吾知點甘,之後既每1日,

宏日日都陪住我,開心又係佢陪我,

吾開心又係佢陪我,有晚,[佢]叫宏溝我,

極度吾開心,就係因為甘令到我更+覺得宏好,

有晚我同宏講,{我發覺自己會緊張你,

在乎你,掛住你,想念你,好辛苦也...}

喊了,宏就係msg度同我講對吾住,

msg度話,{我甘做令你甘困擾,我吾再搵你,

你就吾會再甘},又話{好想親口打俾你,

同你講1句從未講既我愛你=]"}聽完,

跟住喊得仲勁=]"跟住,宏打左黎,

叫我吾好喊先,問我想吾想聽佢講野,

答了想,佢要我吾準再喊,講了第1次的我愛你,

喊聲更大了,記得自己個陣時講過,

如果再拍拖就1定要做1個俾人哄既女朋友,

我累了,吾想再哄人了,

宏話要我等1年之約結束之後先同我1齊,

個陣時仲差半年左右=]"

我1個人等都累了,已經甘辛苦了,

點解仲要拖埋宏落去?!=]

2個1齊辛苦?!我等[佢],宏等我?

宏話吾會辛苦,因為佢會每日係我身邊陪住我,

日子會好易過,傾多陣,

宏就哄左我訓,第2日,

又喊了,同宏講,{我係1個好易變心既人,

我依家可以肯定甘同你講,

我囍歡個個係你,但我吾知幾時會對你變心,

可能係下1秒,下1個小時,下1日,下個星期,

下個月,下年,或者成世都吾會變心,

我只知道我依家囍歡個個人係你,

在乎個個人係你=]"}講完又喊,

同宏係埋1齊之後,出到粉嶺既就1定會出去陪佢=]"

因為,我吾想再好似第2次甘,到左最後,

佢係吾明,佢係覺得我煩=]?

到最後變心個個係邊個=]?

我以為真係我迫得你太緊=]"

原來吾係...聽小邪講完...

明曬=]"清楚曬=]"知道曬咩原因=]"

嬲-[]-?有...吾開心-[]-?有...

傷心-[]-?有...累-[]-?有...

乜都有的甘啦...

其實由1開始我係吾係吾應該俾機會你/自己...

可能甘樣對大家先係最好架啦...

1開始錯個個係我?!=]"

可能吧xD"你同我講過既野,

我通通都記得.....................-)"

你會內疚嗎?!你在意嗎?!!

見到你msn又係個句,

記得你都同我講過大約既野..

{如果你想要承諾我可以俾你,但係你要諗清楚=]"}

好多好多...但吾想再諗落去...

只知道...現在的我,還是會因為你而不快樂=]"

{是我...共你迫得太近}

刊登時間︰2007-08-01 12:03 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="