今日起身...打機=3="係甘升...
尋日傑傑幫我搞到隻人仔1招秒- -"
勁好玩- -v升得好快哇-口-"
跟住...等傑傑起身...
又係度玩- -"2點幾...
老母叫熄機-口-"
熄左就係度訓- -"
訓到6點...跟住...起身...
打機-口-"傑傑又打左黎-3-"
係度傾- -"跟住...傑傑落左去食野-3-"
自己係度打- -"今日食左1餐-0-"
尋日飲左支蜜瓜奶only-0-"
就黎升到天= ="
___________________________
有人問我同"佢"依家係咩關係- -?
我都吾知哇...尋晚"佢"都問過下我...
我都吾知點答佢...
都係冇答到...
我都吾知...............=]"
__________________________
尋晚凌凌問我覺得媽b份人點- -"
傻都get到佢以為我囍歡媽b-0-"
問完佢..- -"係度偷笑- -"
仲要話...吾係吾係- -"
假到你牙-0-"
媽b份人冇乜野-0-"
幾[好]人xd"玩得-0-"幾就得人- -"
但係...過份專1- -v
同其他男人冇咩分別甘制-0-"
暫時俾到我既感覺係冇乜特別@@"
______________________________
有個好搞笑既人同我講-0-"
我吾鐘意女仔食煙- -"
跟住...冇人要你鐘意- -"
笑死- -"傻左甘答- -"'
______________________________
有人話我返左大6之後又變左- -"
有冇甘得人驚- -?
識傑傑之前....變左次...
識完傑傑...上2個星期...
傑傑又話我變左- -"
依家又話我變左- -?
吾係甘得人驚掛- -"
講笑咋=0="
_______________________________
原來...當1個人攬住你...
但個個人叫既...
卻是另1個女仔個名個陣...
原來....感覺不好受的=]"
________________________________
胡清藍 - 兩個世界
傷感故事
誰真的愛聽
特別那是你
怎麼忍心
oh memory
多年不停逃避
對你的感情一直累積
hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
路有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的那時候
卻走到了盡頭
oh memory
多年不停在逃避
對你的感情
卻一直都在累積
hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
要走一遍路會有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我轉身走沒留下理由
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
我哭過後還說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我的一生卻走到了盡頭
___________________________________________________________
紀念
到了 紀念約會那套好戲那截戲飛失落了
我卻知道 若是毫無大變 我怎麼會哭了
送了 禮物有沒有接收過我亦給你傷害了
坐到通宵 你為何只懂苦笑
如暗示我再難被你需要
從沒有人知 當初我共你相戀為何紀念只可以到此
再沒後來也想將你懷緬 延續那感情線
換你手中的戒指
原諒我無知 情人節講分手算不算絕情未能和你試一次
我這個玩笑 不得已成真
分手初吻 在同一天終結 可不可以
算了 紀念再重要到底也接近尾聲玩完了
再見擁抱 並沒甜言蜜語 已經不再緊要
散了 你亦要令我痛心說最後一次失陪了
面對失戀 我如何抑止心跳
人已被你挾持沒法呼叫
記得當年今日我們剛開始
現在你的吻卻帶有苦澀
苦得我不敢親口承認感情終止
紀念日誰像我如此 當初發誓要一起為何紀念只可以到此
我自問曾放開一切嘗試 留在你生命線
做你掌心的女子
難道你明知 情人節講分手至少夠突然令人忘卻了心智
你繼續陪我 我繼續流淚
多麼諷刺 但求你別淡忘 這種景緻
|