︴日記仔..++'____

EaCh  AnD  eVeRyDaY,,,]]

         [[i  WaNnA  hAvE  yOu  NeXt  To  Me,,

                 AnD  i  SiDe  To  ThE  wOrLd,,,\\

                        I'lL  nEvEr  LeT  iT  eNd,,, ____+

 

     aLl  ThE  pRoMiSeS  wE'vE  mAdE.../\/

             aLl  ThE  eMpTy  WoRdS  i'Ve  PrAyEdAlL"'`

                     tHe  HoPe  FaDeD  aWaY  dAy  AfTeR  dAy...!!!

 

    I dOn'T kNoW aNyThInG aBoUt OuR fUtUrE,``

        BuT I'm CrYsTaL cLeAr ThAt...||`

            I hAvE tO gEt YoU bAcK nOw,\/\`

                I cAn nEvEr LeT yOu Go NoW...=]

 

 

 
 
 
yan330330

暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

:: 訪客留言 ::

 
Mycobacteriu... (Chassype)
Moxicillinan... (Chassype)
Levitra Gene... (Chassype)
Tetracylin K... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)



:: 我的好友 ::

 

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

×心中的痛楚`你能感受到嗎?

×為你流下的淚`從不算少`

×眼淚是為你而留的=]"

×只要笑一笑`沒有解決不了的事`

×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`

×我的世界要被你壟斷佔有`

×得不到的東西是最好的吧?!`

×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`

×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`

×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`

×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`

×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`

×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`

×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`

×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`

×請擁抱現有的快樂=]`

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 

! ?
2007 年 8 月 19 日  星期日 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

我亦給你傷害了=]"

今日起身...打機=3="係甘升...

尋日傑傑幫我搞到隻人仔1招秒- -"

勁好玩- -v升得好快哇-口-"

跟住...等傑傑起身...

又係度玩- -"2點幾...

老母叫熄機-口-"

熄左就係度訓- -"

訓到6點...跟住...起身...

打機-口-"傑傑又打左黎-3-"

係度傾- -"跟住...傑傑落左去食野-3-"

自己係度打- -"今日食左1餐-0-"

尋日飲左支蜜瓜奶only-0-"

就黎升到天= ="
___________________________

有人問我同"佢"依家係咩關係- -?

我都吾知哇...尋晚"佢"都問過下我...

我都吾知點答佢...

都係冇答到...

我都吾知...............=]"
__________________________

尋晚凌凌問我覺得媽b份人點- -"

傻都get到佢以為我囍歡媽b-0-"

問完佢..- -"係度偷笑- -"

仲要話...吾係吾係- -"

假到你牙-0-"

媽b份人冇乜野-0-"

幾[好]人xd"玩得-0-"幾就得人- -"

但係...過份專1- -v

同其他男人冇咩分別甘制-0-"

暫時俾到我既感覺係冇乜特別@@"
______________________________

有個好搞笑既人同我講-0-"

我吾鐘意女仔食煙- -"

跟住...冇人要你鐘意- -"

笑死- -"傻左甘答- -"'
______________________________

有人話我返左大6之後又變左- -"

有冇甘得人驚- -?

識傑傑之前....變左次...

識完傑傑...上2個星期...

傑傑又話我變左- -"

依家又話我變左- -?

吾係甘得人驚掛- -"

講笑咋=0="
_______________________________

原來...當1個人攬住你...

但個個人叫既...

卻是另1個女仔個名個陣...

原來....感覺不好受的=]"
________________________________

胡清藍 - 兩個世界

傷感故事
誰真的愛聽
特別那是你
怎麼忍心
oh memory
多年不停逃避
對你的感情一直累積
hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
路有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留

我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的那時候
卻走到了盡頭
 
oh memory
多年不停在逃避
對你的感情
卻一直都在累積
hey dear my friend
請給我你的笑臉
兩個不同世界
要走一遍路會有多遠
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
還是我說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我轉身走沒留下理由
goodbye my wonderful world
一句再見都沒留
是我怕你淚流
我哭過後還說不出口
goodbye my wonderful world
愛得最深的朋友
最需要我的時候
我的一生卻走到了盡頭
___________________________________________________________
 
紀念
 
到了 紀念約會那套好戲那截戲飛失落了
我卻知道
若是毫無大變 我怎麼會

送了 禮物有沒有接收過
我亦給你傷害了
坐到通宵
你為何只懂苦笑
暗示我再難被你需要

從沒有人知 當初我共你相戀為何紀念只可以到此
再沒後來也想將你懷緬 延續那感情線
換你手中的戒指
原諒我無知 情人節講分手算不算絕情未能和你試一次
我這個玩笑 不得已成真
分手初吻 在同一天終結 可不可以

算了 紀念再重要到底也接近尾聲玩完了
再見擁抱沒甜言蜜語 已經不再緊要

散了
你亦要令我痛心說最後一次失陪
面對失戀 我
如何抑止心跳
人已被你挾持
沒法呼叫

記得
當年今日我們剛開始
現在你的吻
帶有苦澀
苦得我不敢親口承認
感情終止

紀念日誰像我如此 當初發誓要一起為何紀念只可以到此
我自問曾放開一切嘗試 留在你生命線
做你掌心的女子
難道你明知
情人節講分手至少夠突然令人忘卻了心智
你繼續陪我 我繼續流淚
多麼諷刺 但求你別淡忘 這種景緻

刊登時間︰2007-08-19 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 18 日  星期六 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

2007-08-18

今日返到黎...就係甘打機- -"冇食過野...

係走個陣有人俾左支蜜瓜奶我...

到依家都冇食過野落肚-__________-"

吾知咩事...吾想食野甘...

都吾知係吾係傻左=口="

晏晝收左個msg...

仲衰...好怪好怪- -"

都吾知做咩...次次都係甘=]"

凌凌問...點解呢排你同xx好似冇乜野甘既- -?

吾知點答佢好lu...

我又吾搵得佢- -"我可以點?

昌哥哥話我好係度等...

吾應該等............

吾等我仲可以做的乜?!

真係吾知=]"又係個句...

有的野過左去就係過左去...返吾到轉頭-3-"

有的野變左就係變左...

吾同左就係吾同左=]?

尋晚令我諗返好多野........

好多好多...全部甘制...

岩岩開始都好似係甘........

好似1樣甘......................

重播左1次甘/3\"

應該吾會再有第2次.................掛=]"

刊登時間︰2007-08-18 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


兩個世界?!-____________-"

尋日岩岩返左...跟住...就出左去...

汁完野...8點半...打左俾傑傑-3-"

同傑傑傾左陣...落到去...

係度煲煙又同傑傑傾-3-"'

跟住...搭車出kf join佢地=]"

跟住...早左3個字...

同傑傑1邊傾電話1邊係出面煲煙-_____-"

跟住...齊人閃水-3-"

分開2台=3="其間既野...

吾想提返-3-"食完....

佢地影相相...同tracy落左去煲煙-_____-"

我自己食者=3="跟住...

牙毛佢地又想要= ="

俾左1飛佢地...跟住...閃水- -"

join返昌佢地= ="

係度傾計...飲左1罐酒-0-"

冇醉-w-"聰明爆了=3="

跟住...朝早12點左右返歸了...

其叫我陪佢同ying出去唱k...

傑傑今日都出mk- -"

諗住見下tim- -"點知- -"

傑傑話吾啦- -"甘都廢事...

昌都叫我吾好出...廢事阻住人地2公婆-w+"
____________________________________

我們靠得太近了..

這反而會更+看不清楚對方=]"

反而遠方的人...

卻能把我看通透=3="
____________________________________

男人需要的是什麼?!

很簡單吧=]?.........

問邊個都會知道的事情=]"
____________________________________

下星期- -"成個星期要幫人地汁屋囉=3="

30/8陪傑傑出去-3-"

刊登時間︰2007-08-18 03:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="