︴日記仔..++'____

EaCh  AnD  eVeRyDaY,,,]]

         [[i  WaNnA  hAvE  yOu  NeXt  To  Me,,

                 AnD  i  SiDe  To  ThE  wOrLd,,,\\

                        I'lL  nEvEr  LeT  iT  eNd,,, ____+

 

     aLl  ThE  pRoMiSeS  wE'vE  mAdE.../\/

             aLl  ThE  eMpTy  WoRdS  i'Ve  PrAyEdAlL"'`

                     tHe  HoPe  FaDeD  aWaY  dAy  AfTeR  dAy...!!!

 

    I dOn'T kNoW aNyThInG aBoUt OuR fUtUrE,``

        BuT I'm CrYsTaL cLeAr ThAt...||`

            I hAvE tO gEt YoU bAcK nOw,\/\`

                I cAn nEvEr LeT yOu Go NoW...=]

 

 

 
 
 
yan330330

暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

:: 訪客留言 ::

 
Mycobacteriu... (Chassype)
Moxicillinan... (Chassype)
Levitra Gene... (Chassype)
Tetracylin K... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)



:: 我的好友 ::

 

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

×心中的痛楚`你能感受到嗎?

×為你流下的淚`從不算少`

×眼淚是為你而留的=]"

×只要笑一笑`沒有解決不了的事`

×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`

×我的世界要被你壟斷佔有`

×得不到的東西是最好的吧?!`

×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`

×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`

×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`

×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`

×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`

×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`

×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`

×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`

×請擁抱現有的快樂=]`

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 

! ?
2007 年 8 月 25 日  星期六 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

驚訝講不出說話`沒錯我是說你想分手嗎?!=]"

尋日...上左人地屋企...汁野...

跟住..訓左陣...發夢...-﹏-"

見到個fd同條女死左- -"

嚇死我- -"發夢自己係度喊- -"

癡手然左= ="跟住...起身汁左陣..

8點幾...落去同人地老母食野= ="

跟住...傑傑打左黎-3-"

同傑傑傾左陣....冇傾= ="

跟住...出葵芳搵媽b-0-"'

媽b岩岩同李遠生`牙毛個的打完波= ="

係公園坐左陣...去左7仔買酒-0-"

飲左陣...去左m記=0="

係華姐度買薯條=3="

跟住...行下下...

見到燕姐= ="

過左去坐.........

媽b俾我打到好痛= ="

俾媽b鬧- -"差的俾人抱左入男次...

好彩- -"媽b都係吾忍心=w="

放低左我-w-"哇卡卡..

跟住...華姐黎埋...

傾左陣...返屋企了...

跟住...夜晚發夢...

見到宏同個個fd= ="

完全吾知咩事........

今日成日見到佢地-口-"

都吾知想點甘= ="

好屎忽牙-0-"

尋日食左1支煙only...

飲左1支酒都冇野= ="
______________________________

說再見`說再見`

珍重的思念`經不起考驗`

刊登時間︰2007-08-25 11:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 23 日  星期四 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

我愛你麼?我怕你麼?!=]"

自己都吾知點解聽到佢甘講甘吾開心=["

都冇出聲...吾想講出黎...吾知做乜...

講左又點........................-("

都吾知嬲定吾開心=["

吾要吾要...吾要俾人知咩事=]"

對你真係又愛又恨-0-"

都吾知你想點甘........

為你好又鬧我...........

成日都只係識得話係為我好..

鬧我就係為我好...

但點解吾鬧我之前問下我究竟係咩事呢?!

點解1定係我吾岩呢?!

點解點解?!=]"
_______________________________

吾係1舊電...你囍歡就帶出街...

吾囍歡就掉我係屋企插電=]"
_______________________________

912.........................=]"

刊登時間︰2007-08-23 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


你說我好到太合理-)"

尋晚同傑傑傾電話...傾傾下= ="

個肚爆痛-0-"跟住.....................- -"

都係吾講- -"明知人地痛仲要係度話人= ="

冇人性= ="痛到癲甘制...

跟住...cut左我線=口="

打返俾傑傑-3-"傾左陣...

傑傑話佢冇心情...好燘...

話聽日睇完e生先打俾我...

跟住...講左的野令我覺得傑傑突然好好=﹏="

就係...................................

{吾好亂諗野`吾關你事`xx`xxx`-0-"}

跟住...想訓個陣...

昌打左黎- -"話好悶...

佢岩岩同爸b飲完酒=3="

又返m記坐-0-"又見住自己條女- -"

ps...散左-0-"

跟住...仲傻到sd左個msg問條女..

使吾使等埋佢收工- -"

昌哥- -"你做到甘- -"

我冇野好講- -"

跟住...係度傾計- -"

又係你自己話...

有的野..過左去就係過左去...

冇得返轉頭....就算返左轉頭都吾係同左...

又係你自己講...依家又....................

唉......同昌講左對傑傑既感覺.....=0="

哇卡卡-3-"............................

覺得傑傑開始識得照顧人地既感受=3=...

尋晚本身聽完傑傑第1句話..

好燘...冇心情..吾傾...

真係吾係甘開心架...

但之後佢又講返的野....

搞到我吾知開心好定吾開心好=]"

希望佢今晚睇完e生冇事啦-)"
___________________________________

昌{媽咪-3-"}...你要諗條女都冇乜野...

但最好吾好再為佢做甘多傻事...

因為...你就算做幾多幾多野都好=3="

佢都係吾好知道的也=]"

吾好飲甘多酒- -"傷心又傷身-0-'

過左去既野就等佢過去吧=]"

好好甘做好呢份工-0-"

囡囡{精神}上支持你...

{行動}都係留返俾你啦=]"

刊登時間︰2007-08-23 07:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="