︴日記仔..++'____

EaCh  AnD  eVeRyDaY,,,]]

         [[i  WaNnA  hAvE  yOu  NeXt  To  Me,,

                 AnD  i  SiDe  To  ThE  wOrLd,,,\\

                        I'lL  nEvEr  LeT  iT  eNd,,, ____+

 

     aLl  ThE  pRoMiSeS  wE'vE  mAdE.../\/

             aLl  ThE  eMpTy  WoRdS  i'Ve  PrAyEdAlL"'`

                     tHe  HoPe  FaDeD  aWaY  dAy  AfTeR  dAy...!!!

 

    I dOn'T kNoW aNyThInG aBoUt OuR fUtUrE,``

        BuT I'm CrYsTaL cLeAr ThAt...||`

            I hAvE tO gEt YoU bAcK nOw,\/\`

                I cAn nEvEr LeT yOu Go NoW...=]

 

 

 
 
 
yan330330

暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

:: 訪客留言 ::

 
Mycobacteriu... (Chassype)
Moxicillinan... (Chassype)
Levitra Gene... (Chassype)
Tetracylin K... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)



:: 我的好友 ::

 

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

×心中的痛楚`你能感受到嗎?

×為你流下的淚`從不算少`

×眼淚是為你而留的=]"

×只要笑一笑`沒有解決不了的事`

×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`

×我的世界要被你壟斷佔有`

×得不到的東西是最好的吧?!`

×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`

×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`

×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`

×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`

×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`

×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`

×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`

×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`

×請擁抱現有的快樂=]`

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 

! ?
2007 年 9 月 3 日  星期一 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

-____________________-第1日返學也...

今日第1日返學也-3-"返班房...

上hall-3-"鳩坐-3-"

跟住...返課室- -"

係度聽野-3-"搞野個的野啦=]"

跟住...係張紙度寫低聽日要交既野=3="

發覺有人係後面係甘望住我地=口="

好驚驚牙>﹏<"

跟住...係張紙度寫左的野-3-"

吾使望得甘辛苦wo@@"

想知?!依家話你知=]"

第1句...{望乜春}=]"

擦左再寫=]"{仲望?!自取其辱!!}-3-"

想睇咪出聲....俾埋張紙你又點話呢-3-?

跟住...放學-3-"有人話俾我知- -"

有人好想好想睇我寫乜- -"

仲要係甘望我地= ="

拿- -"吾係我自己feel到架...

因為有人都甘講=]"

哇卡卡-3-"跟住....等埋麟麟返屋企=]"

有條友好勇-0-"係公園煲煙-____________-v

跟住...行行下-0-"見到媽b間學校-0-"

放曬學了-3-"跟住..返屋企....

搭mtr個陣...見到2隻小狗狗哇-口-"

好可愛-3-"見到我地即刻彈開左...

去左第2度...跟住...同佢地上埋同1個車廂- -"

小狗狗們又曳曳=3="

又走左去有令仔個個車廂>w<"

跟住...我想睇令仔-3-"

行過小狗狗個車廂-0-"

跟住...同吾到小狗狗佢地溝通-3-"

因為我吾識講狗話-口-"

點算?!冇計- -"講人話..

聽佢地講狗話>w<"

跟住..有隻狗狗同我地同1時間落車車-3-"

1路行1路放狗狗-3-"

原來狗狗未去次所-0-"

吾怪之得甘急住返屋企啦>w<"

早講牙嗎-3-"我身上面有報紙-0-"

可以借你係上面柯屎=3="

跟住...到左報紙攤-3-"

小狗狗回家了-3-"

我地都陪完狗狗散步了=]"
____________________________

吾好話我地吾俾面你=]"

你要玩野- -"我都陪你玩到底了=]"

甘多人之中...我諗我地最俾面你啦掛- -?

係你自己拎黎衰架咋=]"

要搵人黎嘈我先咋=]"

甘耐以黎=]"得我1個係日記度話你者=]"

你搵幾個係日記嘈我?心照啦= ="

你同牙哥講既野...你都可以話冇講過既=]"

搵人嘈牙嗎?!吾好後悔=]"

你自己講過既野吾好忘記也=]"

我好記得架=]"我好記仇架=]"

由其係你呢個狗主人=]"

睇住你的狗仔牙吾該=]"

吾好俾佢地甘係度=]"

嘈親的人架- -"同埋...得閒放下佢地去柯屎= ="

廢事搞到佢地便秘>w<"到時...

成屋屎個陣吾好怪我冇提你牙xD"哇卡卡-3-"

刊登時間︰2007-09-03 04:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 9 月 2 日  星期日 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

跟你早應該要如遠若近=]"

尋日...媽b約左我3點過黎-口-"

點知- -"6點先出去...

出到去...過左meifoo mtr個邊接佢- -"

上左屈神c- -"買野-3-"

買完...過左後樓梯...

係公園個陣-3-"個靚妹拉住我- -"

搞到波場的人望曬過黎-口-"

真係牙-口-"又望住媽b- -"

可能媽b個紋身掛- -"又要著冇袖33- -"

跟住...過左後樓梯..

傾計-w-"煲煙-________-v

吸左2飛-________________-"

媽b收埋我包煙...吾俾我食...

叫我吾好食甘多wo-________-"

都吾太想食了-______________-"

跟住....同人傾左陣電話..

就送媽b閃人-口-"

媽b吾肯俾返包煙煙我- -"

要我應承佢吾準食先- -"

凸- -"之後都拎得返........

跟住....返到去...搞曬的野..

打俾傑傑...同佢講冇- -"

跟住...有人打黎- -"又同佢講冇..

跟住....sd msg同媽b講埋...冇..

跟住...就係度打機....

10點幾...打俾傑傑..

又係甘..冇心情...

叫佢遲的先搵我=]"

跟住...有人打黎...

傾傾傾....................

傾好多野....................

宏有咩吾好?!有咩好=]?

講完=3="要我講我對佢有咩好同吾好...=]"

講左好多宏既野..................=]"

亦都明白點解當日佢要甘做...

要係日記度甘做...

但好可惜/3\"

呢個都可能係分手既其中1個原因- -"

有1句野好記得-______________-"

{你同佢分左手之後...我覺得你對佢好過對我=]"}

當然.........因為個陣我真係好愛佢=]"

但呢1切應該要成為過去..

得我自己1個停係過去冇用架...

因為佢已經向前出發..

我自己1個係後面?!

我當然都要走啦.............=]"

但願.........................

{我們不是朋友........=]"}
_____________________________________

我們不是朋友=]

除了父母,你既伴侶可能係最了解自己既一個,
相信再見,也會是個好好既朋友
可惜有時候,如果大家只可以做點頭之交既朋友
我寧願唔做,咁樣對大家都好
雙方唔駛咁辛苦

不要再叫我 當對我好
不需要再見我 
對你也好
即使需要遇到 
不等於要望到
對你
 對我 都好

還情願 令腳步 右轉十五度
鞋帶裝作未結好 不必裝作有量度
招呼打了也徒勞 讓我成為孤島

要是碰到 惹人煩燥
太樂意 往事重提 
沒態度
我只希望變陌路 遇見時 不必禮貌到
問候對方 還自覺清高
從前誰和我說 天老 
情未老
原來從來當我 只不過 是你的浮泡
其實再遇見 我也沒仇報

長情實在美麗 但
我沒造詣
攻心計扮到底 假使
小器更受惠
假裝灑脫太難為
 問我如何得體

聽說過你 過得比我好
現在就在面前 親身看到
如果可以避免 情願
不講你好
為何
讓你自豪

再待你好

也無回報
要是說 變做仇人 是退步
不希望繼續做

做友人
彷彿偉大到 受害後 我都懷念你的好
從前誰和我說 天老 情未老
為何回頭 都不配 做你的浮泡
其實 你卻像原告

不要再叫我 當
對我好
不需要再見我
 
對你也好
真的想鍛鍊到 
不必因你暴躁
但是 晚節不保

刊登時間︰2007-09-02 11:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 31 日  星期五 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

嘔到厭倦了-__________-v

前晚傾傾下-_________-"

冇啦啦拖到個邊個度....

冇奈= ="喊.............-_____-"

搞到傑傑火了- -"

要我俾佢msn佢- -"

打左俾佢- -"傑傑又話吾傾- -"

跟住...冇啦啦火得制- -"

拎藥食-____________-"

食左103粒= =v

跟住...同佢傾- -"

叫我吾好擔心甘多- -v

又話早知個日就陪我........-___________-||||

又叫我聽日出FL...-3-"

跟住..叫左我去訓...

頂...都訓吾著.....

訓下醒下...勁辛苦..

跟住....朝早起身...

冇力....sd左個msg俾佢..

話吾出.....................=]"

跟住...訓到1點定吾知2點...

跟住...起身打機- -'

好鬼死想嘔...

但係又嘔吾到-______-b

跟住..打左俾佢-_________-"

傾左陣...就出去mk..

1到左- -"傑傑1句死得未彈埋黎-______-"

激死-__________________________-"

死得了- -"跟住...去左新之城個度- -'

機鋪查牌-_____________________-"

跟住...就去左neway city-_______-"

唱唱唱-___________________-"

完全吾知做乜..........

好吾掂..........

叫我食野- -?

食完又嘔返出黎- -'

吾食好過...................=]"

跟住...11點返屋企= ="

訓-__________________________-"

3點幾- -"俾人嘈醒左-__________-"

以為我仲係街街-3-"

傻架- -?吾舒服點周圍走=w="

跟住....問我點個的啦=]"

傾左陣就收左線..........

訓訓訓-_______________-"

刊登時間︰2007-08-31 12:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="