︴日記仔..++'____

EaCh  AnD  eVeRyDaY,,,]]

         [[i  WaNnA  hAvE  yOu  NeXt  To  Me,,

                 AnD  i  SiDe  To  ThE  wOrLd,,,\\

                        I'lL  nEvEr  LeT  iT  eNd,,, ____+

 

     aLl  ThE  pRoMiSeS  wE'vE  mAdE.../\/

             aLl  ThE  eMpTy  WoRdS  i'Ve  PrAyEdAlL"'`

                     tHe  HoPe  FaDeD  aWaY  dAy  AfTeR  dAy...!!!

 

    I dOn'T kNoW aNyThInG aBoUt OuR fUtUrE,``

        BuT I'm CrYsTaL cLeAr ThAt...||`

            I hAvE tO gEt YoU bAcK nOw,\/\`

                I cAn nEvEr LeT yOu Go NoW...=]

 

 

 
 
 
yan330330

暱稱: ....*傻。小_[[恩]]...++
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

:: 訪客留言 ::

 
Mycobacteriu... (Chassype)
Moxicillinan... (Chassype)
Levitra Gene... (Chassype)
Tetracylin K... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)



:: 我的好友 ::

 

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

×心中的痛楚`你能感受到嗎?

×為你流下的淚`從不算少`

×眼淚是為你而留的=]"

×只要笑一笑`沒有解決不了的事`

×我離開你`不代表我不管你`短暫的分離`可以讓你感到思念`分開`可以讓你心里有我`如果是這樣的話`那我就不算真的離開唷`

×我的世界要被你壟斷佔有`

×得不到的東西是最好的吧?!`

×bu用你多說`我也會開開心心地活下去的`

×愛你愛到1個連自己也沒有辦法相信的地步`

×既然我們是命中注定的伴侶`bu管隔得再遠`只要心還連在1起`我們就1定還會相聚的`

×愛1個人的心`真的是很矛盾的`既想把他抓在手心`卻又希望他可以飛得又高又遠`盡情揮灑自己的天空`

×要是喜歡1個人的話`應該是在他身邊保護他`而bu是離開他`然後又說你對他沒有責任`這是更大的傷害`

×堅強因你的存在而存在`怯懦因你的離開而出現`

×請別對我說什麼承諾`這都只是美麗的謊言`

×為何仍懷念天明時`街中漫步`當時曾擁抱`

×請擁抱現有的快樂=]`

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 

! ?
2007 年 8 月 29 日  星期三 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

別要欺騙我=]"

今日好成功地賣到旗-3-"

跟住...返屋企... - -"

悶死...................=["

悶悶悶悶悶悶悶=["

*v*好想睇不能說的秘密`

就生日啦=3=.................

刊登時間︰2007-08-29 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 28 日  星期二 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

人群內`望向東`望向西`就迢麼的失散`=]"

尋日`屎忽其生日`出左去`

同ying同其同ying個fd出左去mk唱k..

跟住...玩到癲曬-3-"開香賓=口="

屎忽其吾識開囉-3-"

跟住...唱完k-3-"....

出左去佐治公園`

凸...派米..冇得食煙..

跟住...佢地要出官塘`

1齊出...佢地去左食野`

跟住...傑傑打左黎-3-"

問我係邊...係官塘...=]"

跟住...傑傑話放左工出黎搵我=]"

係apm度等傑傑...

對面個3條仔係甘望住- -"仲有條女=["

跟住...冇奈爆...掉轉面算=["

跟住...傑傑黎左...佢地又望住傑傑=]"

傑傑帶黑超- -v我帶帽= ="

跟住...傑傑話- -"

好似2個名星係度拍拖甘.........= ="

好似驚的9仔隊跟我地甘- -"

冇奈爆..傑傑話apm冇野行...

落左去下底既燈柱煲煙-_______-"

係度傾計-3-"跟住...死人頭牙\口/"

問我野...叫佢叫下我都吾肯/3\"

吾叫咪吾講-x-"點知都係講左..

跟住...又上左天橋=3="

嬲左傑傑...

跟住...掉轉面- -"

傑傑話好多人望住我- -"

話我甘樣好易俾龜逗= =v

凸=["你吾叫我先既\口/"

跟住...等埋屎忽其同ying食完蚊蚊..

同佢地1齊出左mk..

去左o海城1期個度- -"

行去個陣- -"好累...

冇問到傑傑= ="就騎左上佢個度- -"

叫佢咩我 - -v哇卡卡..

跟住...去到7仔買酒同買煙-_____________-"

傑傑係去之前買左黑y- -'

叫屎忽其買純薄- -v

買左1打ice- -"傑傑吾飲酒= =v

跟住...去俾$$個陣...

個收銀勁撚臭串- -"

係度問其拎身份證= ="

小其其吾夠18- -v

跟住...傑傑幫佢俾埋- -v

跟住...俾左身份證條友= ='

話....吾係我都要身份證牙?!= ="

笑死我地- -"跟住...拎埋的野..

去左1期= ="行左好耐...

去到....跟住...佢地就飲酒= ="

同傑傑坐左係度- -"

佢地問...乜吾濕咩?!- -"

傻既- -"甘大雨...緊係濕架= ="

咪玩啦- -"條褲濕曬- -"

跟住...ying話要坐- -"

傑傑話坐大被就吾濕- -"

話50蚊1個人- -"

我話-0-"你又吾早講...

吾使搞濕我條輩牙嗎=3="

跟住...又串返我- -"你又吾問...

跟住...係度玩- -"係度大嗌= ="

成地都係酒罐同煙頭-________-"

跟住..- -吾知係吾係嗌得大聲得制....

搞到個食蕉走左過黎..

係度話我地- -"

叫我地汁野- -"我同傑傑冇汁-3-"

2個令女係度汁-3-"

跟住...個食蕉話............- -"

叫我地吾好再嗌= ="

跟住...又話...我地再嘈就打999- -"

mk警署- -v跟住...又話我地遊蕩= =?

未過12點也- -"遊乜- -?

跟住...佢地走左- -"

傑傑話想串佢地- -"

我地3個按住左佢- -"

話算啦- -"傑傑話去到mk警署有車可以返屋企...

= ="真係貪好玩咩?!

跟住....再飲左陣- -"

急死我啦- -"叫傑傑陪我就地= =v

跟住...過左去...- -"

見到有個人冇著33- -"坐左係地下- -"

傑傑即使蚊住我- -"掉頭走- -"

叫我吾好望返轉頭- -"

嚇到我pk甘制- -v

跟住...返到去...係度講...

佢地又驚- -"

最後...就返屋企...

傑傑話送我返去= ="

跟住...驚傑傑冇車返去...

叫佢陪到我去美孚mtr....

再叫佢搭車出mk..

傑傑又吾肯....死都要陪我返左去先-3-"

送左我到屋企樓下...

傑傑就返去啦....-3-"

累到pk- -"即訓- -"'
______________________________

今日終於令我更+明白了1樣東西=]"

謝謝你的愛=]"
______________________________

謝謝傑傑今日講左4個我想聽的字=3="

刊登時間︰2007-08-28 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="

                


 


 

! ?
2007 年 8 月 25 日  星期六 晴天

蘗子的離開`是風的追求`還是樹的不挽留`=]"

2007-08-25

I Wanna Be With You


沒力氣 總是懶洋洋地 賴著你
懷裡頑皮嬉戲 是該做些事 心裡甜蜜
不想要 不想要 睜開眼睛

我和你頻率如此接近 沒壓力 自在做我自己
第一次感受 這種愛的決心
只想要只想要 和你一起

I WANNA BE WITH YOU
愛你好幸福
想要和你建造一個 愛的小屋
I WANNA BE WITH YOU 愛你好滿足
享受最甜美的束縛 有你的呵護 我
不再孤獨
______________________________

首歌好得好聽>w<"
_________________________________

愛1個人就算有束縛都係甜美=]"

當你覺得個種束縛係煩個陣=]"

你已經吾愛佢了=]"

所以...你已經吾愛我了/3\"

刊登時間︰2007-08-25 01:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留個言俾我先啦...=W="