|
|
今日係中三ge最後一個返學日
但係好似無乜氣氛咁ge
朝早孔sir比左份講六四ge野比我地睇
最後笑係收返比佢下年果班用 XD
MAT x 2
派paper比我地做
我要出去做數
計計下唔唔記得左點計
問左miss leung三次都未得 ~_~
做左勁耐先搞掂
唔記得左要畫圖
係出面諗左勁耐
求其畫個出黎算 - _ -
點知最後個答案錯左 圖又錯埋
比勤少同mk鏗話我智障 / _ \
我都唔想架 蠢唔係一個罪黎架 - _ -
ENG x 2
matthew今日無gag / _ \
又係度講job 其實我到e+都唔知成堂講咩 - _ -
CHI x 2
派tsa lokyi係tsa天才 - _ -
差唔多科科都full mark ~_~
好好笑 =D
對試前練習 無帶無做要跑五個圈
仲要我地睇住 XD
肥豬要跑 !_!
本來柯銘都要 點知佢搵得返 XD
放學先跑 XD
最後都無默書 ~_~
RE x 2
成堂講exam有咩注意ge地方
落堂先知 原來張紙係抄d point 笑死 - _ -
ENG 補課
matthew同我地講返d野點樣用
最後尾派朱古力
thank you matthew XD
之後就完左中三ge最後一個上課日
成班係班房度開戰 - _ -
唉 今年覺得好似無咩氣氛咁
咁快就過左一年
好多人都覺得點解今年好似過得好快
好唔捨得今年識ge好朋友
wingwing 呀日哥 肥豬 ivy 華兄 敏滴 婉鈴
希臨 frances 同愛美 form 1 已經識
但係今年fd左好多好多 XD
我仲記得第一日返黎見到個新老師
點知原來佢就係我今年ge副班 miss yan
miss yan 其實都唔錯
點知點解我上ih堂慢慢已經唔訓覺 變左勁high XD
但係成日比我地班d男仔玩
次次玩遊戲都玩miss yan 笑死 XD
孔sir / _ \
除左李sir外 你都係我最鐘意ge老師之一
我唔會唔記得中文堂點樣crossover VA
我唔會唔記得你成日同我地玩
果時模擬揀科你對我ge關心
食飯傾計果d時候 傾咩都得
我真係希望下年仲係你做班主任 =]
我今年覺得好似得我地果班係最好玩 XD
因為有孔sir同miss yan 仲有一班好玩得ge人
最可惜ge係 sammy你無同我地一齊過e個last day
美中不足 / _ \ 我好掛住你呀
咁就完左我ge初中生涯lu
_________________________________________
今日係你ge生日
生日快樂
我最後選擇唔同你講生日快樂
十八歲啦
祝你每一日都咁開心
早日搵到個比我更好ge人 =]
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | ... | 384 | »
|