|
|
今日返到即刻做果張sci = =
得我同程程諗 - _ -
最後都ko左佢XD
收完功課
郭sir 係到講點名果張card = =
好煩 \ - / 早晚都要拍XD
好驚唔記得 - _ -
呀sir 講d理由好gag啊
reading
lai lai 要我地睇peter pen / - \
唔多想睇 - 3 -
MAT x 2
派卷 / - \
又上唔到榜
得 41 分 <- 41 / 50
唔知點解
有種莫名其妙的失落感
41 分 都唔算差姐
但係差幾多分
已經輸左比你
為什麼自己一想到
永遠也比不上你
就哭了
最差果個都無喊
4字頭已經算好
點解仲要係度喊?
我不明白
eng x 2
dict / - \
我又唔識啦
pe x 2
跳繩同排球
黎左個代課
好似因為miss chan出左去代表香港足球
1個月後先返
不過e個好過上次果個好多 - _ -
miss遲左放
同左rebecca等人去食
sci x 2
呀sir一開波唔派卷住
教書
要笑的話應該在這段時間笑
派卷啦 / - \
一開波寫要re - test d 人
見到有我個nunber
仲未知幾多分都已經喊左出黎
收到卷啦
唉 13.5 / 40
喊得仲嚴重
比呀alex哥望到 <- 唔係alex朗 - _ -
同佢對望左2 , 3 秒到
佢見到我喊 佢好似o 左 - _ -
當我收到幾份卷
我已經知道
自己永遠比不上你
有努力 又如何
努力後 結果是沒有回報的
可能我跟本不是讀書人
自己默默對你許下的承諾
一次又一次被我親手破滅
哭 可以解決到問題嗎
哭了多次 還有多少次
才不會再哭
一次 兩次
多少次也跟不上你
怎努力 也只是一個旁觀者
我明白自己沒有資格去愛你
面上的笑容
由原本是白痴的
變得現在只懂裝出來
不求自己開心 只求你的開心 =]
但是我很辛苦
每一天看到你
也要避開
我不想再為了你而哭
求求你 不要再折磨我
返到課室
係黑板隱約見到 LV
我決定由這刻開始
不會再為你而哭
班主任節
講果個勤力之類係咩同學
李sir同郭sir講得好好笑XD
我終於笑返啦
男班長講得無錯
仲有下次wo
下次我一定要好d
放左之後郭sir同d人講野
聽埋先
佢就問我點呀
朝早又喊放學又喊
唉 講講下又喊左出黎 / - \
之後就同程程走左lu
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | ... | 384 | »
|